Bjørn_Seth Skrevet 20. desember 2003 Del Skrevet 20. desember 2003 Etter å ha installert et Diva Isdn Pci kort i en Compaq Pressario 5900T maskin, vil ikke maskina starte, jeg får denne meldingen (på svart skjerm) under innlasting av windows (98SE): "under initialiseringen av enheten congfigmg:" Etter å ha startet i safe-mode og fjernet driverne til diva kortet, startet pc'en normalt. når jeg installerer driverne til isdn kortet igjen får jeg samme feil under boot. Hva kan være galt? mvh. Bjørn Seth Lenke til kommentar
Bjørn_Seth Skrevet 27. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2003 ingen som vet hva som er galt, eller vet hva jeg kan gjøre for å unngå feilen? Lenke til kommentar
agvg Skrevet 28. desember 2003 Del Skrevet 28. desember 2003 ingen som vet hva som er galt, eller vet hva jeg kan gjøre for å unngå feilen? Neste BIOS? Dette har løst lignende problemer på Compaq, ISDN-kort på eldre Compaqer var ofte masse trøbbel. Lenke til kommentar
HansM-740GL Skrevet 28. desember 2003 Del Skrevet 28. desember 2003 Har hatt en Compaq 7EL7000T og der var ISDN-kortet satt i feil PCI-slot. PCI-sloten var delt med resten av systemet. Flyttet på kortet og dermed funka alt som det skulle. Som oftest på Compaq'ene er den nederste PCI-sloten delt. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 28. desember 2003 Del Skrevet 28. desember 2003 ingen som vet hva som er galt, eller vet hva jeg kan gjøre for å unngå feilen? Neste BIOS? Dette har løst lignende problemer på Compaq, ISDN-kort på eldre Compaqer var ofte masse trøbbel. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå