Gå til innhold

Sharp GX20

Morten HS

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tror du skal være litt mer forsiktig enn det Eulogy gir uttrykk for. Du kan finne Gx20 unlocked, men kjøper du en Vodafone gx20 så er den låst til nettopp Vodafone, og du må unlocke den. Kjøper du den i Sverige, mener de der at du kan ikke unlocke den før et år etter du har kjøpt den, men kjøper du den i England sier de at den kan unlockes i løpet av et par uker. Vet at dette ikke helt høres veldig fornuftig ut, men det var de svarene jeg fikk da jeg sjekke litt rundt akkurat dette.

Lenke til kommentar
Tror du skal være litt mer forsiktig enn det Eulogy gir uttrykk for. Du kan finne Gx20 unlocked, men kjøper du en Vodafone gx20 så er den låst til nettopp Vodafone, og du må unlocke den. Kjøper du den i Sverige, mener de der at du kan ikke unlocke den før et år etter du har kjøpt den, men kjøper du den i England sier de at den kan unlockes i løpet av et par uker. Vet at dette ikke helt høres veldig fornuftig ut, men det var de svarene jeg fikk da jeg sjekke litt rundt akkurat dette.

Og hva sa jeg som var såå farlig da? Det finnes nettbutikker som selger GX20 uten operatørsperre. Du sier jo noe av det jeg har sagt... :ermm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...