Morten HS Skrevet 20. desember 2003 Del Skrevet 20. desember 2003 Dette er en Vodafone telefon (er det vel??) Kan jeg kjøpe den fra utlandet å bruke den med et netcom simkort? Funker den da? TAkker for svar! Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 Jepp det kan du og det virker. Du må da huske på å kjøpe en somer unlocked, altså ikke operatørlåst. Mange nettbutikker ute i det store vide verden som selger den Lenke til kommentar
rontonic Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 Tror du skal være litt mer forsiktig enn det Eulogy gir uttrykk for. Du kan finne Gx20 unlocked, men kjøper du en Vodafone gx20 så er den låst til nettopp Vodafone, og du må unlocke den. Kjøper du den i Sverige, mener de der at du kan ikke unlocke den før et år etter du har kjøpt den, men kjøper du den i England sier de at den kan unlockes i løpet av et par uker. Vet at dette ikke helt høres veldig fornuftig ut, men det var de svarene jeg fikk da jeg sjekke litt rundt akkurat dette. Lenke til kommentar
eblth Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 Jeg sjekket litt, og i butikker i England kan man ikke kjøpe en unlocka GX20, men nå vet jeg ikke om så mange nettbutikker... Det som er noe dritt, er at du må ha den stygge Vodafone-logoen over hele mobilen i all fremtid! Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 Tror du skal være litt mer forsiktig enn det Eulogy gir uttrykk for. Du kan finne Gx20 unlocked, men kjøper du en Vodafone gx20 så er den låst til nettopp Vodafone, og du må unlocke den. Kjøper du den i Sverige, mener de der at du kan ikke unlocke den før et år etter du har kjøpt den, men kjøper du den i England sier de at den kan unlockes i løpet av et par uker. Vet at dette ikke helt høres veldig fornuftig ut, men det var de svarene jeg fikk da jeg sjekke litt rundt akkurat dette. Og hva sa jeg som var såå farlig da? Det finnes nettbutikker som selger GX20 uten operatørsperre. Du sier jo noe av det jeg har sagt... Lenke til kommentar
Echosiren Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 ebay.com har jo en del sånne, men jeg ville heller hatt en sharp gx22i Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 Ifølge molna så er visst GX22 det samme som GX20. Forskjellen er vel at GX22 har 262k fargeskjerm. Jeg ville også heller hatt en GX22 ja. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå