Elyas Machera Skrevet 20. desember 2003 Del Skrevet 20. desember 2003 (endret) Har noen av dere hørt om bandet "Luxus Leverpostei", isåfall, hva synes dere om dem? Setter ikke dette i musikkforumet, siden jeg synes dette er søppel Endret 20. desember 2003 av Elyas Machera Lenke til kommentar
lperik Skrevet 20. desember 2003 Del Skrevet 20. desember 2003 husker de var på russelandstreffet på lillehammer. var kult å se/høre. Litt barnslig til tider, men noe kult og. (Jakten på Pamela blandt annet) Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 20. desember 2003 Del Skrevet 20. desember 2003 Skikkelig møkka-musikk. Utrooolig harry! Lenke til kommentar
Flames Skrevet 20. desember 2003 Del Skrevet 20. desember 2003 Luksus Leverpostei er kun kult når man er på fest Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 20. desember 2003 Del Skrevet 20. desember 2003 luxus leverpostei er klassisk ... jeg hørte på de gjennom hele .. barneskolen .... need i say more Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 20. desember 2003 Del Skrevet 20. desember 2003 luxus leverpostei er klassisk ... jeg hørte på de gjennom hele .. barneskolen .... need i say more Nå vet vi hvorfor du har blitt som du har blitt Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 20. desember 2003 Del Skrevet 20. desember 2003 Aldri hørt om de og kommer sikkert aldri til å høre de. Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 20. desember 2003 Del Skrevet 20. desember 2003 Aldri hørt om de og kommer sikkert aldri til å høre de. Da har du gått glipp av noe! Luxus leverpostei er så Norskt det bare går ann å få det. Akuratt på linje med Ole Ivars og Jan Teigen om du skjønner Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 20. desember 2003 Del Skrevet 20. desember 2003 "for jeg vil tjene penger på kroppen min, med litt plastisk kirurgi blir den fin.. vi kapper penisen av og lager en vagina, for legene er så flink idag!" kvalitet Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 20. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2003 Vokalisten i Luxus er lærer og på skoleavslutningen for 5-7 klasse sang han Bjørn Eidsvåg! Lenke til kommentar
Jonki Skrevet 20. desember 2003 Del Skrevet 20. desember 2003 luxus leverpostei er klassisk ... jeg hørte på de gjennom hele .. barneskolen .... need i say more Nå vet vi hvorfor du har blitt som du har blitt Lenke til kommentar
Gjest mafister Skrevet 20. desember 2003 Del Skrevet 20. desember 2003 De er teite, men de tjener penger på å være teite, derfor er de kule. Lenke til kommentar
Jonki Skrevet 20. desember 2003 Del Skrevet 20. desember 2003 luxus leverpostei er hestemøkk, usmakelig, råttent og muggent Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 20. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2003 De er teite, men de tjener penger på å være teite, derfor er de kule. Luxus tjener ikke penger, de er stort sett blakke. Jeg går i klassen til sønnen til Stålull, en annen vokalist, og de har ikke mye penger. Jeg kjenner en av dem og han sier at de gjør det for å ha det gøy, ikke for å tjene penger. Er det forresten noen her som har hørt sangen "Tag øve Feda"? Lenke til kommentar
Bushnell Skrevet 20. desember 2003 Del Skrevet 20. desember 2003 jeg har hørt MYE på luxus gjennom tida.. ikke akkurat min favoritt, men helt grei fest musikk.. siden det dem synger om stort sett er fyll, mus og anna fanteri Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 De er bra av og til.. Når jeg er sinsykt overtrøtt noen ganger så er det drit bra Lenke til kommentar
_mgr_ Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 De spilte på et LAN jeg var med på i alta.. Hørte litt på de når jeg ennå gikk på barneskolen.. Lenke til kommentar
zeronz Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 Aldri hørt om de og kommer sikkert aldri til å høre de. Da har du gått glipp av noe! Luxus leverpostei er så Norskt det bare går ann å få det. Akuratt på linje med Ole Ivars og Jan Teigen om du skjønner har dere seriost ikke hort "luxus leverpostei" hvor har dere vart i timen? alle som har en pc eller som lever i norge har hort om dem..det er nesten trang.. klassike sanger som "Plastisk Kirurgi" og "Fru Anderson", nesten som Bjorn Rosenstrom som er konge naar du er paa fest "Raggarrock" og "Glenn" dere for komme dere til ostlandet det spilles der... Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 Vi hører ikke på slik østlandsk crap her i bergen. Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 21. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2003 Det er ikke Østlandsk Crap, det er Sørlandsk crap. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg