TheMatrix Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 En kamerat som har funnet denne, altså, det er _IKKE_ han.... Hehe... Det er denne det er laget parodi på Lenke til kommentar
Minty123 Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 originalen er jo så syk at jeg blir kvalm Lenke til kommentar
Azton Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 Hehehe, morsomt Bedre en han kvisebelagte typen ja Lenke til kommentar
VeXx Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 åååh den var sinnsykt dårlig!! Lo så sinnsykt etter hele filmen, fordi den var tåpelig. Lov med tåper, men forstår siden dere er 14år. Humoren er tilpasset den alderen også.. Lite kreativ og dårlig klipping i tillegg. Jaja... GOD JUL Det er liksom meningen at den skal være dårlig da. Du virker ikke særlig mye eldre enn 14 år selv, etter innlegget å dømme. Ok. Var utrolig teit da, så jeg er 14 år fordi jeg finner fjortiss humor dårlig? Aldri hørt fjortiss-jenter fortelle vitser? Selv om det er ironisk og ment å være siiiiiiiiiiinsykt dårlig, så ser jeg ikke humoren. Og da kan jeg utrykke meg deretter og si at : åååh den var sinnsykt dårlig!! Lo så sinnsykt etter hele filmen, fordi den var tåpelig. Lov med tåper, men forstår siden dere er 14år. Humoren er tilpasset den alderen også.. Lite kreativ og dårlig klipping i tillegg. Jaja... GOD JUL Lenke til kommentar
Velmont Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 Jaja, skal vi slutte å vise hvor tøffe vi er som ikke er "fjortisser" og heller ha holde en mer hyggelig tone? Dessuten Grobo/Geir - denne videoen er jo så typisk deg. Har du brukt det andre har sagt om deg og bruker det mot andre her i tråden? "Skaff deg et liv" var vel setningen som jeg kjente så godt igjen. Lenke til kommentar
FuglFøniks Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 Muligens jeg har tatt feil, men han engelske kvisetypen, er jo bare parodi det oxo ffs... Orginalen er jo så teit at jeg får vondt.. Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 Du virker ikke særlig mye eldre enn 14 år selv, etter innlegget å dømme. Ok. Var utrolig teit da, så jeg er 14 år fordi jeg finner fjortiss humor dårlig? Aldri hørt fjortiss-jenter fortelle vitser? Mente heller språket du brukte, og måten innlegget var skrevet på. At du syntes filmen/humoren var dårlig var ikke lagt til grunnlag for at jeg syntes innlegget ditt var barnslig og unødvendig. Lenke til kommentar
hasuwest Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 Har ikke sett originalen da men, ser ut som om janteloven regjerer her! Lenke til kommentar
VeXx Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 Afseth; måten jeg utrykte meg på var pga det inntrykket jeg fikk av videoen. Utrolig unødvendig å hisse seg opp på meg og "flame" meg for min mening. Velmont : Du er dum fordi du bruker linux. Ikke sant ? Lenke til kommentar
Trigger-Happy Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 Synes ikke originalen er såååå dårlig da... Lenke til kommentar
VeXx Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 Synes ikke originalen er såååå dårlig da... Nei, originalen er morsom Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 personlig fant jeg videoen temmelig tåpelig. greit nok at man ønsker å være morsom, men det virket som dere prøvde litt for hardt. jeg så heller ikke poenget med noe av det dere gjorde og det virket mer som en dårlig remake av omfg videoen. men det er min mening. Lenke til kommentar
VeXx Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 personlig fant jeg videoen temmelig tåpelig.greit nok at man ønsker å være morsom, men det virket som dere prøvde litt for hardt. jeg så heller ikke poenget med noe av det dere gjorde og det virket mer som en dårlig remake av omfg videoen. men det er min mening. Tusen takk til deg som også utrykker deg, helt enig. Klarte bare ikke å ordlegge meg på en ordentlig måte, så det førte til en liten debatt.. Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 ehhh. Den er jo bare barnslig. 2 små gutter på 12 år som leker med en elg.. skal ikke si mere... Det som er mer barnslig er en forumbruker på 14 år som digger å klage på andres fritidsproblemer... [on-topic] Fant på noe lignende selv en gang, men det var ikke video, men musikk. Bandet Zorg, med CD'en "Postkasse i solnedgang". Superhiten fra den CD'en var "Royal Moving Van"... [/on-topic] Lenke til kommentar
Velmont Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 Afseth; måten jeg utrykte meg på var pga det inntrykket jeg fikk av videoen. Utrolig unødvendig å hisse seg opp på meg og "flame" meg for min mening. Velmont : Du er dum fordi du bruker linux. Ikke sant ? Snakker om hvem som "flamer" her? Hva i alle dager mener du med at jeg er dum? Fordi jeg faktisk kjenner Grobo og vet at han skriver veldig selvmotsigende? Jeg ser at du tydligvis prøver å skape krangel ved å trekke inn et så totalt off-topic poeng som at jeg bruker linux - det har jo ingenting med saken å gjøre. Men jeg skal ikke dra det lengre enn jeg allerde har gjort. Vil du fremstille deg selv som en så usaklig person så får det være ditt valg. -- Ellers er jo parodi på parodien interessant Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 Afseth; måten jeg utrykte meg på var pga det inntrykket jeg fikk av videoen. Utrolig unødvendig å hisse seg opp på meg og "flame" meg for min mening. Velmont : Du er dum fordi du bruker linux. Vel... det siste utsagnet ditt i siterte innlegg viser vel litt om hvem som flamer mest? Du fortsetter jo bare å komme med lite gjennomtenkte og tåpelige påstander. Og hvis jeg ikke husker feil, begynte du å flame de som har laget videoen... du har derfor ingen grunn til å klage på at jeg flamer deg. Herregud... min tidligere påstand om din alder blir jo bare sterkere og sterkere backet opp etterhvert som du skriver flere innlegg. Lenke til kommentar
JoKr Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 Den jeg såg her om dagen, det denne bygger på, er jo ikke akkurat det vakreste jeg har sett. Det er heller ikke denne. Ser eksponeringsbehovet er der, så kanskje vi kan vente oss en orginale en i romjula av et eller annet? (Parodi my @$$, ser dere nyter det ) Til alle: Lenke til kommentar
Dirty Water Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 Beklager å skuffe, men jeg synes ikke filmen var så utrolig morsom. Det virker liksom som om dere har prøvd å gjøre en del ting som skal være veldig morsomme, men som egentlig ikke er det, for så kun å sette alt sammen til en film. Jeg har laget en del filmer selv, og dere viser kreativitet med tanke på kamerabruk, men det er også det hele. Kanskje dere skal legge litt mer tid ned i den neste filmen dere lager ? Det ser ut som om dere kan de grunnleggende tingene, så "gå for det!" mkay, lag flere ting. Jeg synes imidlertid at den originale filmen var festlig - den var jo liksom en parodi i seg selv på den sangen som det nye søppelboybandet synger, som da heter Aicha. Jeg bragte kanskje med meg dårlig "nytt", men, don't shoot the messenger. God jul! Lenke til kommentar
DarkScorpion Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 Detta her blei bare tåpelig av alle parter altså folkens... La nå de som har lyst til og drite seg ut, gjøre det (filmskapere, flamere, linux brukere, you name it)... Spørsmålet ved posten var hva folk syntes. La folk si sine egene synspunkter, uten og skape så mye "fuzz" med saken. Noen liker det, andre ikke. Er vel ikke noe og whine om. Noen liker AMD, andre liker Intel. Smaken er som baken, den er delt. Min menig er da delt den ene veien. Den er delt til fordel for ThomasM. Sorry ass, men c_u_m8 spurte.. Når det er sagt... Det er min mening. La den være sånn, og la saken ligge... Send inn meninger, det er tross alt det c_u_m8 spurte om... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå