Minty123 Skrevet 20. desember 2003 Del Skrevet 20. desember 2003 tåpelig men elgen gjorde nedlastingen verdt det og gangscenen der dere ploppet ut fra ale mulige vinkler var litt småbra Lenke til kommentar
Zuluzion Skrevet 20. desember 2003 Del Skrevet 20. desember 2003 Dritt bra.. Veldig oppfintsomt Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 20. desember 2003 Del Skrevet 20. desember 2003 ehhh. Den er jo bare barnslig. 2 små gutter på 12 år som leker med en elg.. skal ikke si mere... Jeg er 26 år, men forsto humoren. Tenkte også tilbake til da jeg var tenåring, og jeg og en kamerat lekte oss masse med videokamera og lagde våre egne små filmer. Sjelden jeg har hatt det så artig. Og det førte til at jeg nå har utdannet meg innen film og tv og nå lager vi mer seriøse saker og ting sammen... som dokumentarer og sånt. Kreativitet skal man ikke undervurdere. Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 21. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2003 12 aar? Unnskyld meg, Grobo, men utifra det jeg har lest av dine kommentarer, samt din oppforsel, saa regner jeg med at du kunne passe til den alderen. Selv er jeg 14, og setter lite pris paa dine "PM's" hvor du bare skjeller meg ut. How about a nice cup of shut the fuck up? Lenke til kommentar
TheMatrix Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 (endret) ehhh. Den er jo bare barnslig. 2 små gutter på 12 år som leker med en elg.. skal ikke si mere... Men likevel nok til å trigge deg til å sende pm og svare flere ganger i tråden...... bare innrøm det; dette rørte deg langt inn i sjelen. Muahahahaha Edit Trykleif Endret 21. desember 2003 av TheMatrix Lenke til kommentar
Musty Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 jeg holdt på å le meg ihjel når elgen kom flygende på slutten... knall.. morsomt var det jaffal, om ikke det var BRA.. Lag flere Lenke til kommentar
sjefen_ Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 Filmen var vel ikke laget med mål om å være "bra", noe som vel egentlig er subjektivt. Hva er egentlig bra? Tror den ble laget for å være morsom, og det var den, iallefall synes jeg det. Stå på, mekk flere videoer og legg de ut! Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 21. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2003 Vel, denne filmen er ikke laget for aa vaere bra. Den skal vaere morsom. Den skal vaere uprofesjonell. Har lagt til 2-3 "feil" med vilje. Ser dere dem? Uansett, takker for all positiv respons, og skal lage en ny video, etter all sannsynlighet, etter ferien. Lenke til kommentar
Kannern Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 Haha denne var morsom da! Bra parodi på dansinga til han duden i orginalen også Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 Tror jeg har skjønt dette nå. Grobo er han som har laget originalen til Aicha Aicha sangen, og er blitt meget fornærmet. Det må jo være eneste grunnen til at han reagerer så barnslig. Lenke til kommentar
Cain_85 Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 hehe den var jo litt artig da Lenke til kommentar
TheMatrix Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 Tror jeg har skjønt dette nå. Grobo er han som har laget originalen til Aicha Aicha sangen, og er blitt meget fornærmet. Det må jo være eneste grunnen til at han reagerer så barnslig. Den tanken tenk jeg og......... Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 Burde nesten få opp et sted der vi kan dele ut våre egne parodier på kjente musikkvideoer... Kunne ha blitt ganske heftig morsjomt! Denna var genial! Two thumbs up Lenke til kommentar
Prizefighter Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 jeg holdt på å le meg ihjel når elgen kom flygende på slutten... knall.. morsomt var det jaffal, om ikke det var BRA.. Lag flere Du holdt på å le deg ihjel ja, hadde ikke ledd om jeg fikk penger for det. Dette her ble bare for teit. Lenke til kommentar
VeXx Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 åååh den var sinnsykt dårlig!! Lo så sinnsykt etter hele filmen, fordi den var tåpelig. Lov med tåper, men forstår siden dere er 14år. Humoren er tilpasset den alderen også.. Lite kreativ og dårlig klipping i tillegg. Jaja... GOD JUL Lenke til kommentar
FuglFøniks Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 En kamerat som har funnet denne, altså, det er _IKKE_ han.... Hehe... Lenke til kommentar
Neme Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 ahahahahahaha... Har dere lite å finne på kanskje? Artig video da, hater den sangen da Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 21. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2003 åååh den var sinnsykt dårlig!! Lo så sinnsykt etter hele filmen, fordi den var tåpelig. Lov med tåper, men forstår siden dere er 14år. Humoren er tilpasset den alderen også.. Lite kreativ og dårlig klipping i tillegg. Jaja... GOD JUL Vet, daarlig klipping, men det er fordi jeg fikk 12 min. paa aa redigere den ferdig. Jeg skulle dra til sor-afrika, og hadde knapt med tid. Som dere sikkert legger merke til, saa mangler de fleste innleggene mine ae o aa. Jeg er i Sor-Afrika naa... Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 åååh den var sinnsykt dårlig!! Lo så sinnsykt etter hele filmen, fordi den var tåpelig. Lov med tåper, men forstår siden dere er 14år. Humoren er tilpasset den alderen også.. Lite kreativ og dårlig klipping i tillegg. Jaja... GOD JUL Det er liksom meningen at den skal være dårlig da. Du virker ikke særlig mye eldre enn 14 år selv, etter innlegget å dømme. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå