woohoo Skrevet 4. mars 2002 Del Skrevet 4. mars 2002 Problem: Maskinen henger seg med en gang jeg har skrevet inn passordet i innloggingen. Den eneste måten jeg klarer å komme inn i windows på er å underklokke (kjører på 630mhz ) Hva kan være galt ? ______________________ AMD T-bird 1200 Asus A7V133 Soundblaster Live 1024 SMC 1211TX 3dfx Voodoo4500 WD 15GB (master) WD 40GB (slave) 56x cd-rom Windows 2000 pro. Lenke til kommentar
BBC Skrevet 4. mars 2002 Del Skrevet 4. mars 2002 Ny innstallasjon? Får du startet opp sikkerhetsmodus? Der kan du f.eks. avinnstallere en del drivere og restarte. Ellers kan sikkert en reinnstallason være en utvei. Lenke til kommentar
The Jackal Skrevet 4. mars 2002 Del Skrevet 4. mars 2002 Hvis du har muligheten til å sette minne og FSB asynkront, kan du jo prøve å sette minnet ditt på 100MHz eller 66MHz.Kan jo være minnet ditt som ikke er helt bra. Ellers er det vel CPU'en din som begynner å ta kvelden. :-| Lenke til kommentar
woohoo Skrevet 4. mars 2002 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2002 heh, jeg installerte på ny sist uke... men tror jeg prøver med en ny install Lenke til kommentar
woohoo Skrevet 4. mars 2002 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2002 ahh, funker :grin: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå