helsten2 Skrevet 17. februar 2019 Del Skrevet 17. februar 2019 (endret) Irriterer meg over hvordan Word kopierer rader i en tabell. De kopierte radene får forskjellig lengde fra resten av tabellen: Fins det en setting som fikser dette? Har prøvd alle "Paste options", men ingen funker ... EDIT: Dette skjer når du setter bredden til 100%: Endret 17. februar 2019 av helsten2 Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 17. februar 2019 Del Skrevet 17. februar 2019 Har du prøvd kopiere format ? Lenke til kommentar
helsten2 Skrevet 17. februar 2019 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2019 (endret) Ctrl+Shift+C? Funker ikke. EDIT: Etter at jeg har kopiert raden så er plutselig bredden endret: Endret 17. februar 2019 av helsten2 Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 18. februar 2019 Del Skrevet 18. februar 2019 Kanskje du har funnet en bug? Da får du lage et nytt dokument fra scratch lage tabellen på nytt med det antallet kolonner og rader du vet du trenger. Kjedelig ja, men det kan kanskje løse problemet. Lenke til kommentar
1Dr.E Skrevet 18. februar 2019 Del Skrevet 18. februar 2019 Ting som dette er grunnen til at jeg stadig ender opp med å skrive små rapporter og lignende i Excel istedenfor Word... Å prøve å få til innrykk på en ønskelig måte med lister og avsnitt er et mareritt. Lenke til kommentar
helsten2 Skrevet 18. februar 2019 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2019 Kanskje du har funnet en bug? Da får du lage et nytt dokument fra scratch lage tabellen på nytt med det antallet kolonner og rader du vet du trenger. Kjedelig ja, men det kan kanskje løse problemet. Joda, jeg klarer å komme meg rundt dette. Men jeg jobber veldig mye med Word dokumenter som har store og komplekse tabeller. Skikkelig irriterende når du finner ut at du trenger å kopiere en par-tre rader, og du ender opp må å ødelegge hele tabellen ... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå