Mamma2210 Skrevet 17. februar 2019 Del Skrevet 17. februar 2019 (endret) Hei, Håper noen kan hjelpe. Jeg har kjøpt dette i blockstore/minecraftstore men forstår ikke hvordan jeg skal få åpnet det på min sønns ipad. Ei heller på xbox. Får heller ikke opp kjøpet i appstore, men har fått mail som bekrefter kjøpet. Tar hjertelig gjerne imot en detaljert bruksanvisning. Har en svært skuffet 8-åring ved siden av meg ? Endret 26. februar 2019 av Mamma2210 Lenke til kommentar
MultiGamerClub Skrevet 26. februar 2019 Del Skrevet 26. februar 2019 Du kjøper ikke minecraft på "Minecraft-store" / mojang sine sider, for en ipad eller xbox. Du må gå inne på Apple-store, deretter kjøpe minecraft der inne. På xbox må du kjøpe spill enten fysisk eller digitalt via xbox-butikken / microsoft-store. (Bare husk at det må være samme konto) Om du ønsker og spille på både pc og xbox-one (om det er dette platformen er) forstår jeg det sånn at du må kjøpe det i microsoft-store, den utgaven av minecraft du har kjøpt nå er spesifikt til pc. @ Lenke til kommentar
Mamma2210 Skrevet 26. februar 2019 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2019 Hei, takk for svar. Det handler ikke om selve minecraft, men tilleggsproduktet sunset coast. Hvordan vi får det opp etter å ha kjøpt det, for det kommer ikke inn i spillet av seg selv, tydeligvis. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå