SarahG Skrevet 17. februar 2019 Del Skrevet 17. februar 2019 «Vis meg telefonen din, og jeg skal si deg hvem du er» Lenke til kommentar
mandela Skrevet 17. februar 2019 Del Skrevet 17. februar 2019 (endret) – En som har skjermen full av ikoner og masse varsler, er en som prøver å si at de ikke bryr seg. Sånne som går med skjorta løs over buksa, vet du. – De som har full hjemskjerm, batteriprosenten synlig og ingen uleste varsler: Tvangstanker. De klamrer seg fast her i verden og er bokstavelig talt sånn «UÆÆÆH», sier – og skriker – Dancy. Haha, man kan lure på om disse fordommene er statistisk signifikante. Hvis jeg skal leke litt "Psych" (https://www.imdb.com/title/tt0491738/), så ser jeg at journalisten har et Chess SIM-kort, noe som betyr at eieren av abonnementet ikke har byttet abo det siste året, betyr det at eieren ikke bryr seg om optimalisering av denne parameteren, mener at nåværende abo er bra nok eller er det andre årsaksforhold? Bruk av Wi-Fi kan tyde på liten datapakke, en økonomisk sparsom person, eller kanskje at man ikke har et bevisst forhold til standardinnstillingene? 13:37 på klokken i skjermbildet... Bruk av Android og en Huawei telefon fra 2018 er jeg ganske blank på, en som vektlegger testresultater fra Tek / Dinside og / eller vil ha best mulig kamera på telefonen (i følge de nevnte testene)? Jeg er forøvrig i "tvangstanker" boksen; batteriprosent, full startskjerm og ingen varsler etter at telefonen tas opp. Endret 17. februar 2019 av mandela 1 Lenke til kommentar
Sandormen Skrevet 17. februar 2019 Del Skrevet 17. februar 2019 Moro. Jeg har de samme psych-evner alt ettersom hvilken komputer som kommer inn, som jeg må rette opp Windows på. Allerede når skrivebordet kommer opp, om det kommer opp(...) Kan jeg bare ved et enkelt blikk på ikonene se om kunden har virus/malware/PUP’s. ? -Det sjeldent, meget sjeldent, jeg tar feil. Jeg kan tidvis også vite nøyaktig hva slags malware som er på den. f.eks. Mindspark. Et par ting som danner grunnlaget for virus-teorien er: Kunden har tredjepart antivirus-program, og eller bruker 3.part automatisk driver-innstallasjonsprogram, eller et/flere program jeg overhodet ikke har hørt om. ? Lenke til kommentar
Hopperesque Skrevet 17. februar 2019 Del Skrevet 17. februar 2019 Hobbypsykolog. 1 Lenke til kommentar
Skatteflyktning Skrevet 17. februar 2019 Del Skrevet 17. februar 2019 Hva, ingen konklusjoner vedrørende de som bruker flip-phones? 1 Lenke til kommentar
hekomo Skrevet 17. februar 2019 Del Skrevet 17. februar 2019 Han harselerer åpenbart med alternativ-svindlere, og bruker bare samme teknikker som de gjør. 1 Lenke til kommentar
PaladinNO Skrevet 17. februar 2019 Del Skrevet 17. februar 2019 (endret) Nokia 3720, har ingen sosiale medier, har en gaming PC til flere 10-talls tusen og er fulltidsstudent innen IT - "fortell meg hvem jeg er." Svar: full av selvmotsigelser (er ihvertfall beste svaret jeg har funnet selv). Endret 16. april 2019 av PaladinNO 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå