yosraz Skrevet 16. februar 2019 Del Skrevet 16. februar 2019 Hei!I dag hadde jeg et uhell og kjørte av veien i grøften på en glatt vei. Det skjedde ingen andre skader på bilen enn at hardplasten på nederst delen av støtfangeren revnet og henger. Det er en liten flik på ca. 8-10 cm. Jeg fikk hjelp av NAF til å få bilen ut av grøfta. Spørsmålet mitt er om jeg skal ta kontakt med Toyota verkstedet der jeg bor (bilen min er en Toyota) eller går det greit å ta kontakt med et vanlig bilverksted? Lenke til kommentar
kremt Skrevet 16. februar 2019 Del Skrevet 16. februar 2019 De fleste verksteder kan nok fikse dette. Kanskje kan du fikse det selv også? Kjøpe brukte deler og bytte selv f.eks. Må vurderes ut fra alder og kostnad på bilen, kanskje er det ikke verdt å fikse engang hvis bilen er 10+ år gammel. Lenke til kommentar
yosraz Skrevet 16. februar 2019 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2019 (endret) De fleste verksteder kan nok fikse dette. Kanskje kan du fikse det selv også? Kjøpe brukte deler og bytte selv f.eks. Må vurderes ut fra alder og kostnad på bilen, kanskje er det ikke verdt å fikse engang hvis bilen er 10+ år gammel. Bilen er en 2014 modell. Kanskje smart å benytte Finns anbudstilbud? Jeg er ikke flink med bil så må nok ha eksperthjelp. Endret 16. februar 2019 av yosraz Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 17. februar 2019 Del Skrevet 17. februar 2019 Duct tape fikser skaden Lenke til kommentar
Maxopp Skrevet 17. februar 2019 Del Skrevet 17. februar 2019 Få pris fra et par karosseriverksted det kan skille mye på pris, sjekk om det finnes verksted som har spesialisert seg på plastskader nært deg. Lenke til kommentar
kremt Skrevet 17. februar 2019 Del Skrevet 17. februar 2019 Skade-vekk, mps micropaint og slike firma ser jeg for meg er gunstig. De plastsveiser og flekklakkerer kun der skaden er. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå