Gå til innhold

Viasat sport på TV ( Get)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Takk. Der er de jo ja.

Men ikke om jeg begriper hvor man kommer fram til de. Har logget inn og sett alle steder, som her feks
https://www.get.no/v3/tv/tv-fra-get/
Men ser ingen link til de kanalene. Merkelig. Hvilken vei kom du til de??

Edit: Nå så jeg det. premiumpakker og litt lenger nede. Ok. Typisk at jeg finner sånt rett etter å spurt, selv om jeg har prøvd å lete med lys og lykter.  :roll: 

Endret av Delvis
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Det er riktig. Hos Altibox, som jeg har nå, er det 40 poeng for Viasport-pakka som da inkluderer: Viasport+/1/2/3 og Viasat Golf. Men for å få til dette realistisk, så må jeg kjøpe flere poeng enn jeg har fra før (man har 50 som standard). Dog så er 50 ekstra poeng ganske rimelig, tror jeg betaler 139,- per mnd. Så i grunn så får jeg Viasport-pakka for 139,- i mnd :)

Det er i grunn litt merkelig opplegg, for jeg kan kjøpe pakka separat også for 349,- per mnd, så jeg skjønner ikke helt hvordan de får regnestykket til å gå opp. Men jeg gidder ikke akkurat å ringe de for å klage på det heller :p

EDIT: rettet opp prisen jeg skrev

Endret av bshagen
Lenke til kommentar

Det er riktig. Hos Altibox, som jeg har nå, er det 40 poeng for Viasport-pakka som da inkluderer: Viasport+/1/2/3 og Viasat Golf. Men for å få til dette realistisk, så må jeg kjøpe flere poeng enn jeg har fra før (man har 50 som standard). Dog så er 50 ekstra poeng ganske rimelig, tror jeg betaler 139,- per mnd. Så i grunn så får jeg Viasport-pakka for 139,- i mnd :)

Det er i grunn litt merkelig opplegg, for jeg kan kjøpe pakka separat også for 349,- per mnd, så jeg skjønner ikke helt hvordan de får regnestykket til å gå opp. Men jeg gidder ikke akkurat å ringe de for å klage på det heller :p

EDIT: rettet opp prisen jeg skrev

Telenor (T-we) er kanalene en del av fast grunnpakke (dog ikke Golf), mens hos Canal Digital Satellitt er det 349 ekstra. Riktignok her er vel grunnpakken noe rimeligere hos CD Sat. i utgangspunktet.

Hos Altibox her blir det vel tilbudet rundt poeng godt eller dårlig avhengig av hvordan man bruker det. Bruker man poeng til Viasport blir det rimelig, men hvis man skal kjøpe ekstra poeng for å få HBONordic vil jo det koste mer enn hva et direkteabo hos HBONordic koster?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...