Gå til innhold

Oneplace på kabeltv(Fiber)


Anbefalte innlegg

Hei,

Noen som vet om det er mulig å bruke en Oneplace tuner fra CD satelitt som mottaker for TV fra telenor fiber?
Hos meg funket det iallefall å bruke tuneren før jeg fikk installert parabolen på taket og abonnementet ble aktivt, men nå som det ikke er aktivt lengre er det helt låst.

 

Hadde jo vært greit å ha den som tuner nummer 2.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei,

Noen som vet om det er mulig å bruke en Oneplace tuner fra CD satelitt som mottaker for TV fra telenor fiber?

Hos meg funket det iallefall å bruke tuneren før jeg fikk installert parabolen på taket og abonnementet ble aktivt, men nå som det ikke er aktivt lengre er det helt låst.

 

Hadde jo vært greit å ha den som tuner nummer 2.

Se etter DVB-C støtte i spec på boksen.

Lenke til kommentar

Nei, den kan ikke benyttes på DVB-C. Ei heller IPTV. Siden du har Telenor Fiber, varierer det litt om du har TV via DVB-C eller IPTV.

 

Riktignok, hvis det er et aktivt abonnement på den, skal den vel kunne fungere på hvilken som helst internettlinje for kanaler som som streaming. 

Lenke til kommentar

Det jeg og har konkludert med, så satt den opp med Netflix og en filklient som kan lese fra serveren min. Får bare bruke den som mediasenter, merkelig nok får jeg ikke lastet ned T-we appen til boksen.

 

Finnes vel ikke for AndroidTV. Men kan bruke Oneplace som Chromecast mot T-We-app på mobil e.l.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...