lodott Skrevet 20. desember 2003 Del Skrevet 20. desember 2003 Det er ca. 5 år siden jeg lagde en webside sist, så nå tenkte jeg at jeg skulle begynne på en hjemmeside... Har laget to utkast som egentlig er ganske like...hvilket bør jeg bygge videre på, en kombinasjon? ingen? hva annet er det å sette fingeren på? Positivt/negativt. Utkast 1 Utkast 2 Lenke til kommentar
enden Skrevet 20. desember 2003 Del Skrevet 20. desember 2003 likte nr 1 litt bedre. Synes den ble mer helhetlig i bakgrunnen. Fryktelig stor header Synes du skal gjøre mer ut av menyen Eller pent og rent. Ingen 1337, men over gjennomsnittet synes jeg Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 20. desember 2003 Del Skrevet 20. desember 2003 (endret) Jeg for min del synes forslag 2 var best. Men du burdte prøve med en annen font i headeren. Og kanskje det ville blitt bedre uten scanlines? Endret 20. desember 2003 av flodhest Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 20. desember 2003 Del Skrevet 20. desember 2003 1ern uten tvil. Menyen _må_ du gjøre noe med. Ville gjort noe med bildet i headeren, leke litt med kontrast i ps f.eks. Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 20. desember 2003 Del Skrevet 20. desember 2003 Eneren er nr. 1! Helt klart! Menyen kunne jeg tenkt meg noe småfiks på. Jeg likte heller ikke headeren. Strekene passet liksom ikke inn. Lek litt med kontrast, som PoleCat sa. Lenke til kommentar
Smidt Skrevet 20. desember 2003 Del Skrevet 20. desember 2003 nummer ein (1). den fikk en helhet menyen gled kanskje litt inn i innholdsboksen og ble litt anonym, men ellers bra. enig med PoleCat, litt leking men headeren hadde gjort seg. men veldig flott utgangspunkt Lenke til kommentar
DanielP Skrevet 20. desember 2003 Del Skrevet 20. desember 2003 Sett ned Opacitien på Scanlinesene Ellers veldig fin DanielP Lenke til kommentar
lodott Skrevet 21. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2003 Takker og bukker.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå