Gå til innhold

ok kjernen gikk i stykker..

chil

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
så jeg løp og kjøpte en ny xp2500+. nå har jeg klart det igjen 2 dager etter jeg fikk den.. pcn slo seg av og nekter å starte.. insamling er dere snille :(, den nye kjerne er også røke! :cry::cry::cry:

Åssen har du kjlart dette?

Får vi nøyaktig beskrivelse gjerne et bilde så kan vi veilede deg bedre

Lenke til kommentar
så jeg løp og kjøpte en ny xp2500+. nå har jeg klart det igjen 2 dager etter jeg fikk den.. pcn slo seg av og nekter å starte.. insamling er dere snille , den nye kjerne er også røke!

Blir kjernen ødlagt mens pc1 er igang eller hva?

Hva gjør du?

Lenke til kommentar
så jeg løp og kjøpte en ny xp2500+. nå har jeg klart det igjen 2 dager etter jeg fikk den.. pcn slo seg av og nekter å starte.. insamling er dere snille , den nye kjerne er også røke!

Blir kjernen ødlagt mens pc1 er igang eller hva?

Hva gjør du?

Må jo være mens han fester kjøleren

Lenke til kommentar
hva med en shim?

Jeg kjøpte meg en shim en gang til t-bird'n min. Den var litt for tjukk eller litt bøyd, noe var det hvertfall. Gikk inn i bios med en gang, og så en alarmerende høy temperatur. Når jeg titta under kjølern hadde goopen lagd et avtrykk under kjøleren på størrelse med noe under halve kjerna. Så den havna i skrivebordsskuffa :) - Kverna har gjennomgått mye, men den går ennå. (selv om den har sjangla godt det siste året)

Fraråder ingen å kjøpe shim hvis man sliter med knuste kjerner, men sjekk ihvertfall at det blir kontakt :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...