chil Skrevet 20. desember 2003 Del Skrevet 20. desember 2003 (endret) så jeg løp og kjøpte en ny xp2500+. nå har jeg klart det igjen 2 dager etter jeg fikk den.. pcn slo seg av og nekter å starte.. innsamling er dere snille , den nye kjerne er også røke! Endret 21. desember 2003 av chil Lenke til kommentar
FuglFøniks Skrevet 20. desember 2003 Del Skrevet 20. desember 2003 Ikke for å være slem, men du er litt flink Lenke til kommentar
VincentYa Skrevet 20. desember 2003 Del Skrevet 20. desember 2003 så jeg løp og kjøpte en ny xp2500+. nå har jeg klart det igjen 2 dager etter jeg fikk den.. pcn slo seg av og nekter å starte.. insamling er dere snille , den nye kjerne er også røke! Åssen har du kjlart dette? Får vi nøyaktig beskrivelse gjerne et bilde så kan vi veilede deg bedre Lenke til kommentar
Swein Skrevet 20. desember 2003 Del Skrevet 20. desember 2003 insamling er dere snille Insamling..? Lenke til kommentar
ArneJ. Skrevet 20. desember 2003 Del Skrevet 20. desember 2003 insamling er dere snille Insamling..? Heter innsamling. Swein, du vet vel alt om innsamling Lenke til kommentar
LioN!! Skrevet 20. desember 2003 Del Skrevet 20. desember 2003 så jeg løp og kjøpte en ny xp2500+. nå har jeg klart det igjen 2 dager etter jeg fikk den.. pcn slo seg av og nekter å starte.. insamling er dere snille , den nye kjerne er også røke! Blir kjernen ødlagt mens pc1 er igang eller hva? Hva gjør du? Lenke til kommentar
AMDguru1 Skrevet 20. desember 2003 Del Skrevet 20. desember 2003 så jeg løp og kjøpte en ny xp2500+. nå har jeg klart det igjen 2 dager etter jeg fikk den.. pcn slo seg av og nekter å starte.. insamling er dere snille , den nye kjerne er også røke! Blir kjernen ødlagt mens pc1 er igang eller hva? Hva gjør du? Må jo være mens han fester kjøleren Lenke til kommentar
wichtom Skrevet 20. desember 2003 Del Skrevet 20. desember 2003 flere som er uheldige ser jeg......ref: 9800PRO Lenke til kommentar
RolloThomasi Skrevet 20. desember 2003 Del Skrevet 20. desember 2003 hva med en shim? Jeg kjøpte meg en shim en gang til t-bird'n min. Den var litt for tjukk eller litt bøyd, noe var det hvertfall. Gikk inn i bios med en gang, og så en alarmerende høy temperatur. Når jeg titta under kjølern hadde goopen lagd et avtrykk under kjøleren på størrelse med noe under halve kjerna. Så den havna i skrivebordsskuffa - Kverna har gjennomgått mye, men den går ennå. (selv om den har sjangla godt det siste året) Fraråder ingen å kjøpe shim hvis man sliter med knuste kjerner, men sjekk ihvertfall at det blir kontakt Lenke til kommentar
chil Skrevet 21. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2003 hva med en shim? brukte det, satt og hakka litt i kjerna etterpå bare for gøy, sykt lite den tåler skal jo ingen ting for å knuse litt på en av hjørnene, sikker på at hvis du blåser hard så ryker det. Lenke til kommentar
KompleX Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 (endret) Slette bort vekk... Endret 21. desember 2003 av KompleX Lenke til kommentar
AMDguru1 Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 (endret) Slette bort vekk.. Han hakket i cpu etter at han visste den var ødelagt. Edit: Litt for sein jeg Endret 21. desember 2003 av AMDguru1 Lenke til kommentar
KompleX Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 Slette bort vekk.. Han hakket i cpu etter at han visste den var ødelagt. Edit: Litt for sein jeg Trodde han hakket i kjerna før han skrudde på PC'n jeg... Det virket bare for dumt Fant ut at det var etter at den var ødelagt da. Leste vel ikke ordentlig Lenke til kommentar
magnum44 Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 KJøp en Swiftech 462v til neste gang , festemekanismen der er så genial at man skal være passe schwein for å gjøre noe feil Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå