Gernia Skrevet 15. februar 2019 Del Skrevet 15. februar 2019 (endret) Hei der! Jeg bestemte meg nylig for å erstatte PSU da denne begynte å bli gammel. Etter installasjon fryser datamaskinen når den når 2 og en halv sirkler (samme eksakt sted hver gang, er dette en indikasjon på noe?) Steg som har blitt gjort hittil: Tatt fra hverandre PC og satt sammen igjen Hard reset CMOS Lastet ned Media creation tool fra microsoft og lasta inn deres ISO på USBen Sjekka så at windows boot USBen var i orden med MobaliveCD, som klarerte at USB en var bootable. Rejustert Boot order i BIOS Kobla fra SSD + HDD og prøvd å boote bare med USB driven Specs Windows 10 CPU: i74790K Ram: 24Gb Hk: gigabyte ga-z97x-gaming 3 +en HD + en SSD Har ikke anelse hva jeg skal gjøre nå, så hadde vært fint med en hjelpende hånd Edit: prøvde og bruke interal graphics for så å se om det fungerte. DET FUNGERTE! Så kom meg da inn på windows med denne instillingen, og da boota skjerm 2 av min 1080ti... I have no idea why this works... Endret 15. februar 2019 av Gernia Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå