Magnum p.i. Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 Var da en "grei nok" test det da. ItAvisen har jo fortsatt rangert Nokia 8810 som den 23. beste profftelefonen i verden.. Lenke til kommentar
Antihero Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 kjøpt og betalt av samsung Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 Virka ikke helt seriøst... Må ha vært noen 50 åt gamle husmødre som ikke har noen behov som hadde jobben som testere. Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 Hva i H****** tenkte dem med??? Er dem helt skrudde eller...? Ja det skal jeg huske på neste gang jeg skal ha ny mobil, huske å velge den med best bruksanvisning! Lenke til kommentar
Magnum p.i. Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 Hva i H****** tenkte dem med??? Er dem helt skrudde eller...? Ja det skal jeg huske på neste gang jeg skal ha ny mobil, huske å velge den med best bruksanvisning! Ja, for det er viktig å huske at alle i hele verden er mobilnerder som ikke har sett i en bruksanvisning siden de fikk sin første Atari. Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 (endret) Ja men når dem tar med dette i testen så har dem ikke fokusert mye på selve mobilen... Nei, vi bestemmer oss for at Nokia 5110 vinner testen fordi den har så fin eske!! Det er jo sånn det blir omtrent da!! Endret 21. desember 2003 av Alderon Lenke til kommentar
Tha sims Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 LEGG DENNE I HUMOR-FORUMET!!!!!! Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 huff og huff.... Lenke til kommentar
mbskywalker Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 lol2k hvem er det som har testa det her a? c55 på 13.plass og hele kommentaren var bare negativ nesten, mens alle telefonene med symbian er nesten helt sist?! Lenke til kommentar
voice- Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 Var det ingen som reagerte på at denne testen er 4 mnd gammel? E700? Ingen hadde den da. Testen var ikke av de beste, men mye av kritikken den får her er helt ufortjent, slik er det med alle gamle tester... Lenke til kommentar
eiriksen Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 Min nye mobil ligger på 10. plass Nå kan jeg mobbe min venn som eier T610 som synes Samsung er noe dritt Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 samsung er jo bra de... bare dyre og ofte lite funksjoner Lenke til kommentar
Dre_C Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 Denne testen må da være en spøk eller så er det kjøpt og betalt av Samsung. Det er den eneste testen som jeg har sett som mener at T68i har bedre skjerm enn T610... Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 *SMERTE* Vondt ... i ... magen ... av ... latter Lenke til kommentar
Rayden Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 Såvidt jeg kan se er det bare en av dere som har skjønt meningen med denne testen. Dette er ikke en test i vanlig forstand som vi er vant til der P900 troner på toppen og alle Motorola sine ( ) skraper bunnen. Dette er en test av telefonenes grunnleggende egenskaper - det som mobiltelefonene en gang ble laget for å gjøre. Ringe og muligens sende en tekstmelding eller to. Dere er alle blindet av alle de andre funksjonene som er kommet de senere årene. S100 er faktisk en meget bra telefon om man ser på det helt grunnleggende. Det hjelper liksom ikke med bluetooth, polyfoniske ringetoner og epost om telefonen er skikkelig crappy å snakke i! Hvis dere tar testen for hva den er, så ser dere med en gang at rangeringen gjerne ikke er så dum... Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 (endret) jaha? tror du har misforstått noen her.. edit: bare så d er sagt, motorola har noen gode telefoner de og Endret 21. desember 2003 av Remerser Lenke til kommentar
Rayden Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 jaha? tror du har misforstått noen her.. Det kan så være.. jeg skal innrømme at jeg bladde ganske fort igjennom innleggene. Men det var ikke det som var mitt viktigste poeng... Lenke til kommentar
Habla Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 jaha? tror du har misforstått noen her.. Det kan så være.. jeg skal innrømme at jeg bladde ganske fort igjennom innleggene. Men det var ikke det som var mitt viktigste poeng... hmmm..Hva var ditt viktigeste poeng? Jeg ser det ikke. I must be blind, or the other person dident turn on the light. Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 Jeg ser at den testen kanskje ikke var så dum, men det er jo totalt unødvendig å nevne high-tech ting i kommentarene til telefonene når det er uvesentlig for resultatet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå