:---{D Skrevet 20. desember 2003 Del Skrevet 20. desember 2003 (Du må ha akrobat reader for å lese den) http://forbrukerportalen.no/filer/fil_mobiltestseptember.pdf Test-vinneren kan ikke sende mms engang!!! Lenke til kommentar
siemens:-) Skrevet 20. desember 2003 Del Skrevet 20. desember 2003 Får ikke lest den jeg Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 20. desember 2003 Del Skrevet 20. desember 2003 Det var faktisk tidenes latterligste test ja... Lenke til kommentar
Morten HS Skrevet 20. desember 2003 Del Skrevet 20. desember 2003 Panasonic GD87.. her står det at den har liten skjerm! Den har vel en av de største skjermene i en klapptelefon på markedet.. Lenke til kommentar
Joddze Skrevet 20. desember 2003 Del Skrevet 20. desember 2003 SE P800 på 29.plass av 36,slått av f.eks Nokia 3410 med hele 10 plasser! Lenke til kommentar
Ingar Skrevet 20. desember 2003 Del Skrevet 20. desember 2003 (endret) (Du må ha akrobat reader for å lese den)http://forbrukerportalen.no/filer/fil_mobiltestseptember.pdf Test-vinneren kan ikke sende mms engang!!! Testen er slett ikke teit,hvis du ser hvordan poengene blir gitt! De tester mere kjernefunksjonen av telefonen,brukervennligheten,strrelse,hvordan den er og skrive sms med og greier.. Endret 20. desember 2003 av ingar Lenke til kommentar
siemens:-) Skrevet 20. desember 2003 Del Skrevet 20. desember 2003 (fikk lest testen på pappas data) Herregud for en elendig test! det må være noe av det dummeste jeg har lest. kan trekke fram noen små ting jeg reagerte på: -ME45, middels lydkvalitet? den har ikke to poly toner en gang. -de skrev ikke no om pris (uten om p800 og sgh-100) -det at 3410 kan komme før t610 er jo bare latterlig -"vil du ikke ha utstikkende antenne, dropp samsung" dropp samsung? du har jo fortsatt e700. - nokia 2100 "en av få nokia telefoner som ikke har radio" hahaha -t100 "snart vil også ungdomen ha MMS" snart?? Lenke til kommentar
Mikal Skrevet 20. desember 2003 Del Skrevet 20. desember 2003 Jeg håper at hele den testen var en kødd. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 20. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2003 På testen ligger 3510i på 18. plass mens T610 ligger på 20. plass. På Nokia 3510i står det: Designet for tenåringen. Har ikke trippelbånd og høytalerfunksjon. Darlig karakterer på mms-funksjonen og håndboka. Har elektronisk lomme bok. På T610 står det: Stilren telefon. Har det meste, også innebygget kamera. Men ikke høytaler funksjon. Topp holdbarhet, middels lydkvalitet. Har skjerm med hele 65.00 farger. Har en praktsk snorholder og egen internett-tast. Hvem høres egentlig best ut???? Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 20. desember 2003 Del Skrevet 20. desember 2003 har lest denne før, og er faktisk enig i noen punkter (når det gjelder lydkvalitet og sånn) men alt i alt passer denne testen som dasspapir og bli brukt til å tørke rompa med...! Lenke til kommentar
OleP Skrevet 20. desember 2003 Del Skrevet 20. desember 2003 haha!! latterlig test! Lenke til kommentar
molna Skrevet 20. desember 2003 Del Skrevet 20. desember 2003 Synes testen var rimelig grei jeg. Bra noen er seriøse og ærlige nok til å plassere T610 langt nede, istedet for å følge etter hypen som har vært. Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 20. desember 2003 Del Skrevet 20. desember 2003 du er bare fornøyd så lenge en siemens er litt høyt du Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 20. desember 2003 Del Skrevet 20. desember 2003 wtf? karakter for bruksanvisning? har ****** meg ikke sett i en bruksanvisning på lenge... Lenke til kommentar
Habla Skrevet 20. desember 2003 Del Skrevet 20. desember 2003 Det er den mest latterlig testen jeg har sett. Hvordan greier de å komme opp med den rangeringen av telefonene er for meg ufattelig. Men det er ikke først gang disse menneske har produsert søppel. Det som er fint å tenke på er at resten av verden mener noe annet enn disse menneskene. Dont hurt the people that suffer from a brainerror. I rest my case HablaBS Lenke til kommentar
bassmania Skrevet 20. desember 2003 Del Skrevet 20. desember 2003 Det er den mest latterlig testen jeg har sett. Hvordan greier de å komme opp med den rangeringen av telefonene er for meg ufattelig. Helt enig!!!! Vil også legge til at Telefonene er teste for all grunnleggende funksjoner som lydkvalitet, støy, batterikappasitet,dekningskvalitet, brukervenlighet, skjermstørrelse, samt sms/mms funksjonalitet... Men hvis det er det de mener, så er jo testen helt på trynet!!!! Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 oh my god! Telefonene er teste for all grunnleggende funksjoner som lydkvalitet, støy, batterikappasitet,dekningskvalitet, brukervenlighet, skjermstørrelse, samt sms/mms funksjonalitet... Lenke til kommentar
Echosiren Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 hehe, min nokia 6100 kom på delt 2plass :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå