Økonomibloggen.com Skrevet 15. februar 2019 Del Skrevet 15. februar 2019 Hei, denne er til alle med interesse i økonomi, Jeg legger ut denne posten fordi jeg er på jakt etter gode bloggere til å drive Økonomibloggen videre. Økonomibloggen.com ble kåret til Årets Spareblogg i 2018 i Norden av sparpedia.dk, og inneholder artikler bredt innenfor økonomi. Økonomibloggen har et svært imøtekommende og attraktivt utseende i forhold til sine konkurrenter som gir et konkurransefortrinn. Sammen med godt innhold har bloggen utvilsomt potensiale til å hevde seg i bloggtoppen i Norge. Innholdet har så langt vært konsentrert rundt finans, investering og sparing, men har ambisjoner om å ekspandere dette, da økonomifeltet er svært bredt. Ta gjerne en titt på https://økonomibloggen.com Jeg ser etter personer som er genuint interessert i økonomi og har gode skriveferdigheter. For den rette tilbys gode ordninger av andeler av fremtidig inntekt. Dersom du er interessert i dette vil jeg gjerne diskutere veien videre! Kontakt meg på [email protected] Vennlig hilsen Økonomibloggen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå