AnonymDiskusjon Skrevet 15. februar 2019 Del Skrevet 15. februar 2019 Hei! Har vært en del svimmel, hatt øresus, vært 'susete i hodet' og tung i kroppen i det siste. Også hatt noe svie i maggen og smerter nedover venstre arm og opp til venstre side av halsen. Holdt på å besvime i dusjen. Veldig ubehagelig. Anfall med hetetokt/kaldsvetting minst en gang daglig. Kvalme som kommer og går. Bruker Voltaren 100 mg dalig, 40 mg Somac en gang daglig, 1 g paracet 2 ganger daglig og 3 Paralgin Forte på grunn av langvarige smerter i øvre rygg (mest mellom skulderblader) med utstråling til bryst og øvre mage. Hatt smerter nedover venstre arm før, restene er nytt fra etter jeg begynte på Voltaren og Somac. Svie i magen har jeg hatt ved bruk av NSAID før. Har visst positiv hemofec prøve og fått time til gastroskopi. Positiv prøve hemofec fra før jeg begynte på Voltaren og tviler selv på at det kan komme fra blødende magesår da jeg har fått inntrykk av at dette er litt en akutt sykdom og at jeg ikke har svart avføring. Har fått time en måned fremover i tid. Har hatt gastritt før, så det er mulig at det var det han ønsket å sjekke på nytt for. Har time hos legen på mandag. Lurer på om jeg må/bør konsultere med en lege før det eller slutte på noen av medisinene mine (tenker mest på Voltaren). Hva synes dere? Anonymous poster hash: f1b6e...b0f Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå