Gå til innhold

b-one og subdomener?

Anbefalte innlegg

enda en hosting-post...

Hvordan er mulighetene til å opprette subdomener hos b-one? De er rimelig lite restriktive på alt annet så det ville overrasket meg om de ikke hadde muligheter, men jeg spør for sikkerhetsskyld :)

Ellers, hjelp meg med et domenenavn. Har tenkt på decorticated.com, men er redd det blir litt for vanskelig :p (ikke rapp det fra meg bare for å være dust nå) Kunne tenke meg noe i den stilen, men kanskej litt enklere

betydning: "the removal of the outside layer", "the surgical removal of clottet blood from the chest cavity"

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ellers, hjelp meg med et domenenavn. Har tenkt på decorticated.com

hva betyr det? tror ikke det ligger i vanlige folks vokabular. at det befinner seg der gjør det lettere å huske. ville gått for noe lettere..

tror servetheworld skal være bra. kan ha ubegrenset med subdomener der.

vet ikke om tilibudet gjelder enda, men slik det var ser du her.

de kommer sikkert med nye tilbud om dette er gått ut. fikk det av PoleCat fra QXL.no

Lenke til kommentar

Pris er av stor betydning. Har egentlig ikke lyst til å gå så mye høyere enn 10 kroner da både b-one og web10 tilbyr greie pakker til denne prisen. Har nå uansett sendt mail til b-one, men er utålmodig :)

Har slått fra meg tanken på decorticated.

betydning: "the removal of the outside layer", "the surgical removal of clottet blood from the chest cavity"

Var den første jeg likte litt.

Vil ha et navn som ikke er vanlig, men som huskes, og med en betydning jeg kan relatere til. Letteste sak i verden... demoted.org er forbildet mitt :)

Lenke til kommentar

Ellers, hjelp meg med et domenenavn. Har tenkt på decorticated.com, men er redd det blir litt for vanskelig :p (ikke rapp det fra meg bare for å være dust nå) Kunne tenke meg noe i den stilen, men kanskej litt enklere

Var litt vanskelig å stave. Er ikke så lett å fortelle venner uten å måtte skrive eller stave det for de. Url's skal være lettest mulig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...