FB.934880505 Skrevet 15. februar 2019 Del Skrevet 15. februar 2019 Jeg har en pc med følgende specs:i7-4790k 4 Ghz 4 core 8 thread 2 x 8 Gb Corsair Vengance Pro DDR3 2133MhzAsus Maximus VI Hero hovedkort 500 Gb Samsung SSD 3 x 3 Tb HDD Corsair H90 AIOFractal Design 1000w PSU Fractal Desigh Define (usikker på eksakt type, men er et maxi tower) For å få mest mulig for pc-en hva burde jeg gjøre? Den har altså ikke skjermkort, så spm er om jeg burde kjøpt et 1060 6Gb e.l. brukt på Finn og satt inn før jeg skal selger pc-en? Harddiskene trekker jo opp prisen en del mtp at de ligger rundt 600-800 kr pr stk på Finn.Burde jeg ta ut harddiskene og selge dem for seg? Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 15. februar 2019 Del Skrevet 15. februar 2019 Jeg har en pc med følgende specs: i7-4790k 4 Ghz 4 core 8 thread 2 x 8 Gb Corsair Vengance Pro DDR3 2133Mhz Asus Maximus VI Hero hovedkort 500 Gb Samsung SSD 3 x 3 Tb HDD Corsair H90 AIO Fractal Design 1000w PSU Fractal Desigh Define (usikker på eksakt type, men er et maxi tower) For å få mest mulig for pc-en hva burde jeg gjøre? Den har altså ikke skjermkort, så spm er om jeg burde kjøpt et 1060 6Gb e.l. brukt på Finn og satt inn før jeg skal selger pc-en? Harddiskene trekker jo opp prisen en del mtp at de ligger rundt 600-800 kr pr stk på Finn. Burde jeg ta ut harddiskene og selge dem for seg? Selg pc'en på en lokal facebookgruppe. Det er ofte bedre enn finn.no som er broken. "Alt" er overpriset, og "alle" gir kun skambud. Nå er ikkje det du har noe heftige greier i 2019, så ikkje forvent for mye for den. F.eks så selges en NY 3 TB harddisk for 799kr. Da sier det seg selv at ingen vil betale mere enn max halv pris for en gammel brukt harddisk. Får du 4000kr for den pc'en uten skjermkort, så ville jeg å solgt den Gammel hardware er gammel... 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå