Minty123 Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 du får casemodde mens han sover Lenke til kommentar
Venn0x Skrevet 23. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2003 Men han kommer jo til og merke det for det da en annen ting er at jeg er redd for og drite meg ut med dremeln...bak på kabinettet er det ikke så viktig, men hvis jeg skal kutte plass til vindu eller no på toppen.... Lenke til kommentar
Thomas Hansen Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 (endret) Du må fjerne de viftene! Jeg får helt vondt av å se på så mange farger på en gang...... Jeg har samme kabinett selv, bare i sølv. Det er artig å tukle med for en n00b casemodder (jeg er det selv) :-) Men ikke noe serlig å skryte av... Mitt er litt annerledes enn ditt though, har byttet ut en del: -80x80x25 Vifter med blå leds i stedet -Window ETCH: AMD XP fra microplex.no -Satt på gjennomsiktig blått deksel på PSU -Runde IDE/Floppy kabler som lyser blått i blacklight -Byttet ut neonlyset med blacklight,men jeg beholdt inverteren, siden den reagerer på lyd/bass -Samlet alle ledninger fra PSU i hvite kabelsamlere -Fetere CPU kjøler enn deg (viften er 80x80x25) -Har lakket deksler på Cdrom, brenner og floppy sølv. -Byttet ut grønn LED på frontpanel med BLÅ (æsj, hater grønn!!!) Her måtte jeg borre større hull, siden original hullet er på Ø3,5mm og min nye led var på Ø5mm. -Begge Harddisker er montert i Harddisk kjølere plassert i 5 1/4" ekstern brønn, disse har også blå LED's. URL: http://www.microplex.no/rubweb/php/rd.php?rd=DHCU43&toc=3880 Utenom disse forandringene, og fargen har vi det samme kabinettet. Jeg har ikke turt å røre kabinettet med dremel'n enda, dette fordi: 1. Jeg har ingen dremel 2. Det hadde uansett blitt stygt 3. Skal kjøpe nytt kabinett over nyttår og gjøre alt selv! Kjedelig med ferdig modda kabinett! Blir enten Chieftec eller Lian Li. Må skaffe meg noen tynne metall-plater fra verkstedet på jobben og øve på først! Skal kjøpe meg en dremel over nyttår. Hvis du sammenligner vårt Q-TEC kabinett mot f.eks Chieftec er det omtrent som å sammenligne Mazda med Volvo. Volvo(Chieftec) er solid og robust og har tykt karosseri, Mazda(Q-TEC) derimot har tynne blekkplater og bulker seg bare du lener deg over bilen. Med andre ord: Jeg er IKKE serlig imponert over Q-TEC kabinettet Menne, man får hva man betaler for :-) Lykke til videre Venn0x! :-) Man MÅ starte smått vettu :-) Endret 23. desember 2003 av Thomas Hansen Lenke til kommentar
Venn0x Skrevet 23. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2003 Ja, kabinettet er VELDIG mykt Men HALLO! VOLVO?!....Mercedes som har kvalitet, styrke osv Har sølv jeg å faktisk....Kan man bruke Sunbeam UV lyset på den inverteren som følgte med?...skal bestille i nærmeste framtid skjønner du Lenke til kommentar
Thomas Hansen Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 (endret) Ups, kom borti ENTER her.. Endret 23. desember 2003 av Thomas Hansen Lenke til kommentar
Thomas Hansen Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 Ja, kabinettet er VELDIG mykt Men HALLO! VOLVO?!....Mercedes som har kvalitet, styrke osv Har sølv jeg å faktisk....Kan man bruke Sunbeam UV lyset på den inverteren som følgte med?...skal bestille i nærmeste framtid skjønner du Hvis det er denne du prater om: http://www.microplex.no/rubweb/php/rd.php?...CCBB30&toc=2230 Så er svaret JA, jeg bruker samme i mitt kabinett :-) Men seriøst, VOLVO som er tingen Lenke til kommentar
Venn0x Skrevet 23. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2003 [OFFTOPIC]Nei, Volvo er no svensk drit...Mercedes har du ordnetlig Nazi-stål! HA, volvo....den var god [/OFFTOPIC] Lenke til kommentar
nadezico Skrevet 27. desember 2003 Del Skrevet 27. desember 2003 ska si folk er hjelpsomme her, men lol til all off topic diskusjonen som er her haha. Et tips, lakk kabinettet innvendig =) Hadde vært kult med noe mørkt, så deretter UV lakk så klarlakk over der igjen(klarlakk helst et par lag) Blir litt overdrevet med med masse UV katoder etterpå? Vet ikke, men men =) Lenke til kommentar
ZaLPhoN Skrevet 28. desember 2003 Del Skrevet 28. desember 2003 Morn folkens! Her er da kabinettet mitt! (må få lov til og skryte litt vel?) Forslag om hva jeg burde sette inn (evt. ta ut)?? Fin katode Lenke til kommentar
ZaLPhoN Skrevet 28. desember 2003 Del Skrevet 28. desember 2003 tror dere man kan få kjøpt uvlakk på hobby og maleforretninger? Merry X-mas Her er en del UV saker Lykke til.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå