Minty123 Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 det vi alle har prøvd å forklare hele tiden.. tror ingen fikk det til Lenke til kommentar
Ben-o Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 ojjj. det så jeg ikke Lenke til kommentar
Venn0x Skrevet 21. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2003 Jaja Gutta! Da var det gjort! og jeg må si fy fader rullan dei så mye bedre plass jeg fikk willt!! Kutta 3 og 3 kabler og teipa rundt de til slutt...under ser du før og etter bildene: ETTER::: Lenke til kommentar
Minty123 Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 good job din casemodderspire Lenke til kommentar
Venn0x Skrevet 21. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2003 takktakk men hvis jeg skal sette inn et UV lys, bør jeg at ut katoden da?...og hvis jeg må gjøre det, kan jeg fortsatt bruke samme inverteren bare med en sunbeam uv-katode?...det som står i er ikke sunbeam... Lenke til kommentar
Minty123 Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 vet ikke med den inverteren.. men det blir ofte seendes ut som et horehus vist du har lys i alle verdens farger.. blir ofte bedre med kun UV eller noe.. så du går kun for en stil liksom, men prøving å feiling er tingen.. du finner nokk ut av det Lenke til kommentar
Venn0x Skrevet 21. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2003 (endret) jaja, men da tror jeg at jeg hiver ut katoden , setter inn uv-lys og farger vifteblader, ledninger osv......Takk folkens! dere har vært til stooor hjelp EDIT: Med det samme, vet noen hvor jeg kan få kjøpt uv lakk osv????? Endret 21. desember 2003 av Venn0x Lenke til kommentar
joa1234 Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 Mens vi er inne på det med ekstrem casemodding, så slenger jeg meg på bølgen!Jeg har valgt å kalle projektet mitt "Projekt Piano finish". Som dere sikkert ser på bildet under har jeg en fantastisk finish på dette da, ganske unikt rett og slett. Her ser dere den utrulig stilige fronten med en vifte bak, også kalt "Stealth front". Her ser dere den unike lakeringen nok engang, kjører piano finishen fult ut altså! Ja, her er den såkaldte "Stealth" viften da. Dette er casemodding på høgtplan Litt av en mod riktg at det er litt mod men............. Lenke til kommentar
Minty123 Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 du får foresten kjøpt UV tusj på microplex.. lakk vet jeg ikke, men du kan ha det mye gøy med en UV tusj og Lenke til kommentar
Venn0x Skrevet 21. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2003 du får foresten kjøpt UV tusj på microplex.. lakk vet jeg ikke, men du kan ha det mye gøy med en UV tusj og jo men det blir bare en farge eller no skulle gjerne hatt grønne og/eller røde vifteblader...og blå ledninger.... Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 Jeg håper at alle skjønte at det var ironi med "casemoddinga" mi jeg mener at casemodding ikke er ordentlig casemodding før man har skjært i stykker nærmere halvparten av kabinettet jeg da.. ikke fullt så mye, men all modding nå til dags er å kjøpe seg kabinett med vindu og montere noen katoder (selv uten hjelp av mor)..Ingen lager orginale mods lengre nesten (Har jo noen orginale mods da, som f.eks Arctic's vasemaskin ) Lenke til kommentar
Venn0x Skrevet 21. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2003 (endret) Jeg håper at alle skjønte at det var ironi med "casemoddinga" mi jeg mener at casemodding ikke er ordentlig casemodding før man har skjært i stykker nærmere halvparten av kabinettet jeg da.. ikke fullt så mye, men all modding nå til dags er å kjøpe seg kabinett med vindu og montere noen katoder (selv uten hjelp av mor)..Ingen lager orginale mods lengre nesten (Har jo noen orginale mods da, som f.eks Arctic's vasemaskin ) EDIT: Glem det Endret 21. desember 2003 av Venn0x Lenke til kommentar
A|3x Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 Tingen med casemod er at du må finne på noe som ingen andre har gjort før, og så må du gjøre det skikkelig. Det trenger ikke koste allverden hvis du har fantasi. Personlig synes jeg det er stygt når man ser rett ned på hdd rammene (hvis det ikke er gjort noe spes. med dem) eller rett ned på en katode. IBM`n min ser nå slik ut i mørket. Den er kanskje ikke så pen, men det er ingen som har maken hvartfall Lenke til kommentar
Ben-o Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 Den var pen den synes nå jeg Lenke til kommentar
Venn0x Skrevet 21. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2003 den var rååå Lenke til kommentar
Minty123 Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 den var noe for seg selv Lenke til kommentar
Ben-o Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 Det var da veldig med positiv energi fra PandaMartin ang. den modden Lenke til kommentar
Minty123 Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 den var ikke så verst men jeg forsto ikke helt hva som var gjort. skjært ut striper i kabinettet rett å slett ? det kjæsjet litt med luftehullene nederst Lenke til kommentar
Venn0x Skrevet 21. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2003 tror dere man kan få kjøpt uvlakk på hobby og maleforretninger? Merry X-mas Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå