Gå til innhold

Mitt kabinett! :P


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Steike og rått!

 

Veldig bra bygd ser jeg, og ganske orginalt!

Ser ut som du er skikklig flink med dremelen ja ;)

 

Ligger vell noen 100 timer bak denne modden ja :)

 

Edit: Mente sekunder

nå skjønte ikke jeg helt om du var sarkastisk eller ikke, men det tårnet her er et Q-tec transparent light, noe som betyr at all moddinga følgte med :D Men jeg skal jo seff kjøpe mer :D det som var poenget...om noen hadde forslag?

Lenke til kommentar
stakkars fyr da, la han skryte av "modden" sin.

 

Vennox: de kødder med deg. Det blir ikke ansett som en modd å slenge inn 1 katode og noen led vifter på dette forumet... Vis den til kameratene dine og de blir skikkelig imponert, men her med teh 1337 nerds så er ikke det en modd :)

nei ikke sant.....derfor må DU si hva jeg må gjøre for at skal bli en 1337-mod :p

Lenke til kommentar

Mens vi er inne på det med ekstrem casemodding, så slenger jeg meg på bølgen!

Jeg har valgt å kalle projektet mitt "Projekt Piano finish". Som dere sikkert ser på bildet under har jeg en fantastisk finish på dette da, ganske unikt rett og slett.

4.jpg

 

Her ser dere den utrulig stilige fronten med en vifte bak, også kalt "Stealth front".

3.jpg

 

Her ser dere den unike lakeringen nok engang, kjører piano finishen fult ut altså!

2.jpg

 

Ja, her er den såkaldte "Stealth" viften da.

1.jpg

 

Dette er casemodding på høgtplan :thumbup:

Lenke til kommentar

Dere, full skjerpings no.. fyren spurde om tips/idea/hjelp til hva han skal jøre, da synest jeg det er DÅRLIG jort å ta imot han på dinne måten, tenkt tilbake på da du selv va uerfaren innen modding, å dessuten så sa han ikke noe om at han hadde moddet det.

 

Mener det VIRKELIG, slutt å ver frekk, SKJERP DOKKE!! :mad:

 

men vennox,

et par ting du KAN jøre;

1. montere lyset slik at du ikke ser direkte på røret, men får kun lyset av det.

2. ta dremelen, sag vekk de orginale grillene på døra, sett på noen med figurer på (micoplex har)

3. rydd opp i ledningene.

 

så er det bare å tenke på hva du skal finne på, legge en plan å utføre det...

 

LYKKE til :thumbs:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...