Venn0x Skrevet 20. desember 2003 Del Skrevet 20. desember 2003 Morn folkens! Her er da kabinettet mitt! (må få lov til og skryte litt vel?) Forslag om hva jeg burde sette inn (evt. ta ut)?? Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 20. desember 2003 Del Skrevet 20. desember 2003 (endret) Steike og rått! Veldig bra bygd ser jeg, og ganske orginalt! Ser ut som du er skikklig flink med dremelen ja Ligger vell noen 100 timer bak denne modden ja Edit: Mente sekunder Endret 20. desember 2003 av bjaa Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 20. desember 2003 Del Skrevet 20. desember 2003 (endret) SJUK MOD! Madprops! Hvordan klarte du det der? Trokke jeg har sett noe bedre jeg! Du burde grunnlegge modder's hall o' fame! EDIT: Hvordan klarte du å kutte ut viftegrillene SÅ bra? Det der er bare umenneskelige moddingskills! Endret 20. desember 2003 av HalTan Lenke til kommentar
Venn0x Skrevet 20. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2003 Steike og rått! Veldig bra bygd ser jeg, og ganske orginalt! Ser ut som du er skikklig flink med dremelen ja Ligger vell noen 100 timer bak denne modden ja Edit: Mente sekunder nå skjønte ikke jeg helt om du var sarkastisk eller ikke, men det tårnet her er et Q-tec transparent light, noe som betyr at all moddinga følgte med Men jeg skal jo seff kjøpe mer det som var poenget...om noen hadde forslag? Lenke til kommentar
TrulsHE Skrevet 20. desember 2003 Del Skrevet 20. desember 2003 Sjekk her! Hva er egentlig modda? Ingenting??? Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 20. desember 2003 Del Skrevet 20. desember 2003 HVA?!?! SJOKKERENDE! Er det ferdigkjøpt? Skikkelig skuffa nå, skikkelig... Lenke til kommentar
Venn0x Skrevet 20. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2003 HVA?!?! SJOKKERENDE! Er det ferdigkjøpt? Skikkelig skuffa nå, skikkelig... hihihi for og skuffe deg litt mer.....kr 595,- Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 20. desember 2003 Del Skrevet 20. desember 2003 (endret) Ironi er en fin båt go figure Endret 20. desember 2003 av HalTan Lenke til kommentar
Venn0x Skrevet 20. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2003 det er det ja...fine linjer på den å Lenke til kommentar
Fragletrollet Skrevet 20. desember 2003 Del Skrevet 20. desember 2003 stakkars fyr da, la han skryte av "modden" sin. Vennox: de kødder med deg. Det blir ikke ansett som en modd å slenge inn 1 katode og noen led vifter på dette forumet... Vis den til kameratene dine og de blir skikkelig imponert, men her med teh 1337 nerds så er ikke det en modd Lenke til kommentar
Venn0x Skrevet 20. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2003 stakkars fyr da, la han skryte av "modden" sin. Vennox: de kødder med deg. Det blir ikke ansett som en modd å slenge inn 1 katode og noen led vifter på dette forumet... Vis den til kameratene dine og de blir skikkelig imponert, men her med teh 1337 nerds så er ikke det en modd nei ikke sant.....derfor må DU si hva jeg må gjøre for at skal bli en 1337-mod Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 20. desember 2003 Del Skrevet 20. desember 2003 Mens vi er inne på det med ekstrem casemodding, så slenger jeg meg på bølgen! Jeg har valgt å kalle projektet mitt "Projekt Piano finish". Som dere sikkert ser på bildet under har jeg en fantastisk finish på dette da, ganske unikt rett og slett. Her ser dere den utrulig stilige fronten med en vifte bak, også kalt "Stealth front". Her ser dere den unike lakeringen nok engang, kjører piano finishen fult ut altså! Ja, her er den såkaldte "Stealth" viften da. Dette er casemodding på høgtplan Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 20. desember 2003 Del Skrevet 20. desember 2003 skryte av mod'en ? Av hvilken mod ? Lenke til kommentar
Fragletrollet Skrevet 20. desember 2003 Del Skrevet 20. desember 2003 vel, det må du vel egentlig finne ut selv Alt handler om at din mod er forskjellig fra andres, at den skiller seg ut. 1 du kan gjøre for å skille deg ut er å ta ut katodene Lenke til kommentar
Fragletrollet Skrevet 20. desember 2003 Del Skrevet 20. desember 2003 hahahah må le altså, dere er jo morsomme Lenke til kommentar
tobiass1 Skrevet 20. desember 2003 Del Skrevet 20. desember 2003 (endret) ehh.. steng denne tråden! Alt er jo bare tull! Endret 20. desember 2003 av tobiass1 Lenke til kommentar
Venn0x Skrevet 20. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2003 NEIVEL! Bare le av meg dere! Bare sier at den som ler sist, ler som oftest best! MOHIHIHIHI!!!!! Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 20. desember 2003 Del Skrevet 20. desember 2003 HAHA! Bjaa, du er genial Lenke til kommentar
Fragletrollet Skrevet 20. desember 2003 Del Skrevet 20. desember 2003 vennox stå på og kom til bake om 1/2 år Lenke til kommentar
The Helper Skrevet 20. desember 2003 Del Skrevet 20. desember 2003 Dere, full skjerpings no.. fyren spurde om tips/idea/hjelp til hva han skal jøre, da synest jeg det er DÅRLIG jort å ta imot han på dinne måten, tenkt tilbake på da du selv va uerfaren innen modding, å dessuten så sa han ikke noe om at han hadde moddet det. Mener det VIRKELIG, slutt å ver frekk, SKJERP DOKKE!! men vennox, et par ting du KAN jøre; 1. montere lyset slik at du ikke ser direkte på røret, men får kun lyset av det. 2. ta dremelen, sag vekk de orginale grillene på døra, sett på noen med figurer på (micoplex har) 3. rydd opp i ledningene. så er det bare å tenke på hva du skal finne på, legge en plan å utføre det... LYKKE til Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå