Gå til innhold

Goophone erfaringer?

LMH1

Anbefalte innlegg

Noen som har erfaringer på Goophone XR max eller XS max og X?

for mistenker android 6\7 er ganske dårlig i dag.

Så vil anta delene er vanskelig å bytte.

Dere får mene mot ulefone power 5 eller xiomi M5 etc hva som er best?

For er lite teknisk informasjon:

Fake 4g sier vel litt.

https://www.goophoneshops.com/100056/

Utrolig apple lar de selge så dårlig mobil.

Falsk kamera gjør det ikke særlig bedre, mistenker USB audio eller quick charge\Fastcharge funger dårlig?

Noen som vet om deksler og annet funger med iphone X?

Så det er fysisk lik størrelse. Er bare det som er inni som er så mye dårligere.

Komisk:GOOPHONE 6s XWD 323696P 3 CABLE BATERIA BATTERY BATTERIA BATTERIE AKKU 1700 mAh

Når man får batteri til iphone X AKKU orginal für iPhone X (10) 2716mAh Batterie Accu Battery - alle APN - NEU

billigere.

For iPhone X Back Battery Case Door Cover Glass Metal Housing Rear Middle Frame

koster dette så mye å produsere?

Endret av LMH1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja det lurer jeg også på, mistenker det er kun 3g.

Er jo bra apple får litt konkuranse, men prøvd å høre med:

https://www.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=135045878

Men fikk svar siden jeg tror den er så dårlig bygget bør jeg styre unna å kjøpe.

Så jeg vil gjerne få litt erfaringer om denne mobilen om den er så dårlig at det er bare å styre unna.

Man får ikke særlig godt intrykk når man ser på innsiden fleste mobilprodusenter har bedre laget mobilen på innsiden.

her ser det nesten ut som dårlig mp4 spiller der alt er loddet. At delene er vanskelig å få tak i sier litt, iphone er lettere å få tak i deler, så mistenker kvaliteten er dårlig.

Det jeg lurer mest på siden mobilen oppgir den er bedre en den er og er falsk, om det er kun for sverte tilliten til apple?

Slik at folk skal tro apple er dårlig. For falsk kamera ser jeg ingen vits i? Forstår ikke helt hvis man først skal lage billig mobil hvorfor ikke bruke ulefone power 5 eller xiomi deler? Det må vel være bedre?

Apple har vel sine feil også. Nekter konkuranse og har stive priser og dårlig support.

Men syns det er rart skal man først lage en klone burde man gjøre det bra. Men har ikke sjekket om det med tema og styles funger kun i android 5?

https://www.androidcentral.com/how-make-your-android-look-and-feel-iphone

Har litt vansker å se det skulle være tilfelle?

Endret av LMH1
Lenke til kommentar

Men hvis du ser denne er det ikke så vanskelig å få grafisk til se ut som IOS.

Så jeg syns det er rart mobilen er så dårlig, faktisk god mulig den koster 50$ eller 80$ å produsere i china.

Hvis du tenker på Huawei Mate20 Pro

Er nok den nærmere teknisk iphone X og iphone XR ytelsemessig.

Men de er jo stiv priset. Men de går ikke for å være clone, selv om utstende ser lik ut.

Endret av LMH1
Lenke til kommentar

Nei, når man lager en klone gjør man det billig.

Hvorfor det? Egentlig finnes jo gode kloner, men godt mulig kina mobiler generielt er et billig marked.

Apple er vel neppe så populært i kina\asia eller afrika på grunn av høy pris dårlig inntekt.

Men forstår fremdeles ikke hvorfor man legger litt mere arbeid i det.

Jeg forstår ikke helt meningen med tråden. Hvorfor mener du at denne konkurrerer mot iPhone?

Vel den ser ut som iphone man kan jo nesten tro den er laget for å svindle butikker, slik man selger goophone istedenfor apple, i praksis kunne kan tatt samme pris som iphone XR slik folk tror apple lager mobilene.

Lenke til kommentar

Hvorfor det? Egentlig finnes jo gode kloner, men godt mulig kina mobiler generielt er et billig marked.

Apple er vel neppe så populært i kina\asia eller afrika på grunn av høy pris dårlig inntekt.

Men forstår fremdeles ikke hvorfor man legger litt mere arbeid i det.

Vel den ser ut som iphone man kan jo nesten tro den er laget for å svindle butikker, slik man selger goophone istedenfor apple, i praksis kunne kan tatt samme pris som iphone XR slik folk tror apple lager mobilene.

Fordi noen kunder ønsker et produkt som ser ut som originalen for en billigst mulig penge. Det er selvfølgelig ikke noe i veien for å lage en klone med topp spesifiserte komponenter, men prisen vil da gjerne bli så høy at kundene heller kjøper originalen.

edit: du tenker kanskje at en "klone" skal være noe helt likt som originalen, men uttrykket blir oftere brukt istedenfor "fake" i mobilverden.

Endret av frohmage
Lenke til kommentar

Nå overdriver du, hadde gjerne kjøpt GOOPHONE XR 512 GB hvis den hadde kostet 6000 kr.

Med både 5g og esim og snapdragon 955. Kan fint klare meg med android 8.1 eller nyere. Så du mener huwaii eller samsung ikke tar stive priser? Sammenlignet med hva kostnadene er?

Nå er jo ikke Ulefone så dårlig syns jeg men fremdeles ikke det nyeste.

Men hva er vits med falsk 4g og kapasitet en 1\8 del av lovet?

16\32 er jo helt håpløst for android.

Selv 64\128 GB blir i miste laget i dag.

Endret av LMH1
Lenke til kommentar

Nå overdriver du, hadde gjerne kjøpt GOOPHONE XR 512 GB hvis den hadde kostet 6000 kr.

Med både 5g og esim og snapdragon 955. Kan fint klare meg med android 8.1 eller nyere. Så du mener huwaii eller samsung ikke tar stive priser? Sammenlignet med hva kostnadene er?

Det finnes selfølgelig bedre/gode "kloner" også.

Huawei er vel merket der man får mest mobil for pengene i Norge. Samsung holder jeg meg unna. Hva skal du med 5G?

Lenke til kommentar

Vi vet 3g blir borte, så 4g er must, men 5g er for best mulig dekning og ytelse.

Hva gjør det egentlig å ha 5g?

Det som gjør betalingviljen faller er både 5g\esim er usikkert om blir flopp eller ikke.

Verken telenor\telia har dato og informasjon de kan komme med når bankid blir tilgjengelig med esim.

Uten det vil mange bruke simkort.

Når mobiler koster 15 000 kr og man får intrykk kvaliteten ikke er verdt prisen så hvorfor betale dyrt?

Endret av LMH1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...