smarties1 Skrevet 15. februar 2019 Del Skrevet 15. februar 2019 Hei! Leter etter gode oppskrifter som inneholder proteinpulver. Det er ikke så farlig hvilken smak det er på proteinpulveret da jeg generelt ser etter gode oppskrifter. Gjerne variasjoner av proteinshake (altså ikke bare pulver + vann/melk), smoothies, pannekaker og annet som kan være godt. Lenke til kommentar
Reg2000 Skrevet 15. februar 2019 Del Skrevet 15. februar 2019 Den beste oppskriften er: Kast proteinpulveret i vasken og lag vanlig mat isteden. 1 Lenke til kommentar
vidor Skrevet 15. februar 2019 Del Skrevet 15. februar 2019 Det du mest oppnår med proteinpulver er akselerert aldring og feilregulering i kroppen. De som virkelig trenger proteinpulver er forsvindene få i forhold til hvor mange som tar det. Du bør kun bruke det om du medisinsk trenger det. Lenke til kommentar
Dukien Skrevet 16. februar 2019 Del Skrevet 16. februar 2019 Han spør etter råd om oppskrifter, ikke hvorvidt han trenger å ta det eller ikke. For alt vi vet så kan TS tilhøre en gruppe som med fordel kan berike kosten med proteinpulver. 1 Lenke til kommentar
vidor Skrevet 16. februar 2019 Del Skrevet 16. februar 2019 Det er jo det som er greit å avklare, på samme måte som det er mange fler som unngår gluten enn de som trenger å gjøre det. 1 Lenke til kommentar
torbjornhb Skrevet 16. februar 2019 Del Skrevet 16. februar 2019 Sjekk smoothiene og de dessertene og bakeverkene her . https://www.hardworkout.no/kosthold-ernaering/oppskrifter/ 1 Lenke til kommentar
smarties1 Skrevet 19. februar 2019 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2019 - - Han spør etter råd om oppskrifter, ikke hvorvidt han trenger å ta det eller ikke. For alt vi vet så kan TS tilhøre en gruppe som med fordel kan berike kosten med proteinpulver. Jeg har ikke noen planer om å erstatte proteinpulver med et vanlig kosthold, og trenger derfor ingen kostholdsråd. Jeg ønsker kun forslag til oppskrifter. Lenke til kommentar
smarties1 Skrevet 19. februar 2019 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2019 Sjekk smoothiene og de dessertene og bakeverkene her . https://www.hardworkout.no/kosthold-ernaering/oppskrifter/ Takk for tips! 1 Lenke til kommentar
torbjornhb Skrevet 19. februar 2019 Del Skrevet 19. februar 2019 Takk for tips! Bare hyggelig . Det kommer flere også etterhvert. Lenke til kommentar
Roger Roger Skrevet 1. mars 2019 Del Skrevet 1. mars 2019 Vet ikke hva slags smak på proteinpulveret du bruker å ha, men på denne lille oppskriften synes jeg personlig at sjokolade smaker best! Overnight oats: - Finn fram et syltetøyglass, eventuelt en dyp skål. - Fyll inn ønsket mengde med havregryn. Her passer vanlige, altså store havregryn best fremfor de lettkokte. - Hell på med melk/mandelmelk til gryna såvidt begynner å flyte. - Ta en scoop med proteinpulver oppi - 1 ss peanøttsmør - Noe form for søtning (valgfritt såklart). Personlig er jeg en kanelfanatiker, så jeg liker å gønne på med kanel. Du kan også bruke litt stevia eller honning. Miks ingrediensene godt sammen, plasser glasset i kjøleskapet og la det stå over natten. Når du da våkner har du en deilig og mettende frokost stående klar. Topp gjerne grøten med banan/bær og litt granola for ekstra crunch! 2 Lenke til kommentar
smarties1 Skrevet 1. mars 2019 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2019 Takk for gode forslag! Kommer med en oppskrift jeg testet ut her om dagen som var veldig god. Banan- og kokosmilkshake: -1 scoop banan proteinpulver - 2 ss gresk kokosjogurt - En halv banan - Noen få isbiter 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå