Gå til innhold

Studenter fra Norges Handelshøyskole

Haloa123

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Relativt flinke faglig.

Større prestasjonsfokus enn BI, men også dyktigere studenter og mer "likandes" folk.

Personlig ingen stor fan av folk som studerer økonomi. Erfaringsmessig er de ofte i mine øyne lite interessante, og mer selvopptatt en snitt. For mye fokus på karriere og for lite på livet ellers.

Når det er sagt har tanten min og flere gode kompiser studert på NHH - og de er joviale og oppegående personer, så mulig jeg tar feil ;)

Lenke til kommentar

Jeg studerte fem år på NHH (fire hvis vi trekker fra ett år da jeg ikke var fysisk til stede på NHH på grunn av utveksling). Medstudentene mine var ganske ulike, akkurat som andre mennesker. Noen interesserte seg for tall, andre hatet tall, noen likte musikk, noen trening, mange til en viss grad festing og andre var opptatt av næringsliv og politikk i Norge og resten av verden.

I den grad NHH-ere som gruppe (selv om variasjonen mellom dem kan være stor) skiller seg ut fra andre folk/studenter, er de kanskje mer opptatt av karakterene sine, engasjerte i en del organiserte utenomfaglige aktiviteter og kanskje mer nysgjerrige på og åpne for nye erfaringer i andre land, da en langt større del av studentene på NHH enn på noen annen norsk utdanningsinstitusjon velger utveksling.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...