salte aper Skrevet 20. desember 2003 Del Skrevet 20. desember 2003 ja hvilken serie ser du på? jeg ser på the simpson, kongen av quens,alle elsker raymond tv3 er best! Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 20. desember 2003 Del Skrevet 20. desember 2003 the simpsons, kongen av queens, Raymond, Angel, StarTrek Voyager, gilmore girls, buffy the vampire slayer, friends, the agency, law & order, will & Grace.. gjør jeg noe annet enn å se TeVe egentlig? Lenke til kommentar
Shulgin Skrevet 20. desember 2003 Del Skrevet 20. desember 2003 Ser nesten ikke på TV, og da aller minst serier. Pleide å se på MacGyver før (det hadde jeg gjort nå også, om det hadde gått) og Huset på Prærien. Ser på The Simpsons når jeg ikke har annet å gjøre (det er genialt, da). Var hekta på Hotel Cæsar i lange tider, men plutselig gadd jeg ikke mer. Det var hardt å slutte. Fikk heller aldri med meg 24. Ser fram til å følge med på episode 3 hvis den kommer til Norge. Lenke til kommentar
CreAtiv3 Skrevet 20. desember 2003 Del Skrevet 20. desember 2003 (endret) Smallville Alias Gilmore Girls Venner For Livet George Lopez The Simpsons C.S.I Kongen Av Queens Endret 20. desember 2003 av CreAtiv3 Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 20. desember 2003 Del Skrevet 20. desember 2003 Ser det som er når eg slår på TV'en.. Enkelt og greit. Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 20. desember 2003 Del Skrevet 20. desember 2003 Så 24 og ser The Simpsons Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 20. desember 2003 Del Skrevet 20. desember 2003 Seinfeld og Seinfeld. Men det var før det. Nå venter jeg bare på DVDen Utover det har det blitt lite titting på serier i det siste. De jeg fikk med alt på, gikk for endel år siden. Som Silke, Pointman, MacGyver, og Sunset Beach.. hehe Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 20. desember 2003 Del Skrevet 20. desember 2003 Serier ser jeg aldri lenger. Blir mindre og mindre Tv. Ser litt på diskusjonsprogrammer, sånn forbrukerprog. og noen dokumentarer av og til, det er alt. Og så litt sport da. Tror jeg ser jaktstartene i skiskyting i morgen Lenke til kommentar
music-pilot Skrevet 20. desember 2003 Del Skrevet 20. desember 2003 Seinfeld og Seinfeld. Men det var før det. Nå venter jeg bare på DVDen Kommer Seinfeld på dvd??? Vet det var noe snakk onm det tidligere, men planene ble vel lagt på is, eller... Seinfeld er jo noe av det beste som noensinne har kommet ut av hele kontinentet demmes! (håpe håpe) Lenke til kommentar
sebastgs Skrevet 20. desember 2003 Del Skrevet 20. desember 2003 Simpsons Futurama (når det går) Smallville CSI Meet My Folks (det er jo genialt ) og masse andre ting hvis jeg kjeder meg Lenke til kommentar
salte aper Skrevet 21. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2003 Sier bare en ting til jeg CSI det er bra det Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 whoops, glemte smallville, csi, og seinfeld ja Lenke til kommentar
Treblad Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 Åh, skulle ønske MacGyver forstatt gikk på TV. Det er sjenialt. Lenke til kommentar
Blod Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 pleier å se på simpsons og pizzagjengen... Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 Ser på Friens,konge av queens,simpsons,home and away( ),C.S.I,pizzagjengen(noen ganger),Beck,Boomtown+ mange fler Lenke til kommentar
Nidhogg Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 serier jeg følger med på: the simpsons, king of queens, Nissene på Loven Lenke til kommentar
Skreeth Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 Ser lite på tv ,men er det noe som skal ses så er det CSI.. ellers likte jeg Spin city som gikk på tvnorge ... trist at de har tatt det vekk Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 SIMPSONS!!!!!!!!!!!!! men tv3 dreper den serien, de viser jo sesong 5 omigjen og omigjen. jeg syns tv3 bør vise A-TEAM og Airwolf igjen:) Lenke til kommentar
Duron rocks Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 TV? Hva er det... - Simpsons - Kongen av Queens - Hotel Cæsar SEFF Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå