Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Datamaskinen restarter plutselig, Brått og uten varsel

Anbefalte innlegg

Redigert om til nytt tema fra og med 23:50- 14. Feb, 2019.

Jeg har Windows 10 Version 1809

Nylig satt inn et nytt 2080 Ti kort

Nylig satt inn en ny strømforsyning

Spilte i går flere timer uten problem, Restarten har skjedd 2 ganger i dag, før og etter bytte av PSU, Den nye PSU er en COOLER MASTER V850 850W 80 PLUS GOLD PSU

Dette skjer; Datamaskinen skrur seg brått av, ingen "logging off" eller noe slikt, rett i svart skjerm, I det samme øyeblikket kommer det et raskt blås/oppspinn fra viftene som varer i ca 1 sekund,

så starter maskinen på nytt, ingen feilmeldinger, ingen ting. 

Jeg har ikke peiling på hva jeg skal gjøre eller hvor jeg skal begynne for og få løst dette problemet, 

det skjedde rundt 18:00 da jeg spilte Apex Legends og det skjedde rundt 23:30 da jeg satt og så på en youtube video og leste litt på nettaviser.

Hva skjer?

Jeg har ikke tilgang på mitt gamle skjermkort,

Se min signatur for øvrige komponenter

Bilde som ligger ved er en Test gjort med 3D mark, Demoversjonen. Datamaskinen kræsjet / Restartet ikke under testen, og maskinen fungerer forøvrig helt ypperlig under spill, Hvorfor den får disse brå restartene vet jeg altså ikke

Ligger også med et bilde fra en veldig krevende benchmark test gjort med Superposition Benchmark,

fikk ingen feil under denne testen.

post-229623-0-04674900-1550186157_thumb.png

post-229623-0-29433900-1550217980_thumb.png

Endret av Eriksendrul
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

prøv å bytt tilbake til det gamle skjermkortet. da finner vi i alle fall ut om det er det nye kortet som skaper problemer for deg, eller om det er noe annet som har skjedd

psu burde holde lenge til ditt oppsett, kravet på 650 watt er vanligvis mye høyere enn nødvendig, spesielt om du har en god psu, cooler master sine er vel helt ok de.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...