eirikJO Skrevet 20. desember 2003 Del Skrevet 20. desember 2003 (endret) Hei. Først bare si at jeg fant ikke en mer passende kategori å poste denne i enn her.. Så til problemet.. Jeg har akkurat kjøpt meg en JOS 110 mp3 spiller. Da jeg plugget denne inn i usb porten, installerte XP driver uten problemer. Alt så ut til å funke fint, helt til jeg åpnet Windows Explorer. Der var det ingen "ny" harddisk slik det var beskrevet i manualen. I Device Manager, er det ingen utropstegn som indikerer at det er noe feil på noen drivere eller liknende. Jeg har søkt på JOS sine hjemmesider, uten og finne hjelpen jeg trenger for å løse mitt problem. Noen som kan veilede meg litt her? Takk for respons. EDIT: Det som er feilen, er at Win XP ikke installerer en "Disk Drive" slik at den vises som en harddisk/flyttbar disk. Endret 16. januar 2004 av eirikjo Lenke til kommentar
Armalite66 Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 Du må ha service pack 1 installert. Lenke til kommentar
eirikJO Skrevet 14. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2004 Windows XP SP1 er installert. Ser ut som diskdrive/flyttbar disk driver også er installert, men den kommer fortsatt ikke opp i Win Explorer. Noen som kan hjelpe? Lenke til kommentar
Jibarm Skrevet 14. januar 2004 Del Skrevet 14. januar 2004 (endret) Du skal ikke installere drivere i xp. Plugget bare í min, så fant den seg selv. Og jeg har ikke servicepack 1. Endret 14. januar 2004 av Jibarm Lenke til kommentar
eirikJO Skrevet 15. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2004 Jepp, vet jeg ikke trenger å installere driver, for XP klarer alt selv. Vel nesten selv i mitt tilfelle. Det eneste som ikke fungerer, eller skjer da, er at mp3-spilleren kommer opp som en harddisk/flyttbardisk i Windows Explorer/utforsker. Dvs at jeg ikke får kopiert over filer til spilleren. Jeg prøvde på den bærbare pc'en min, og der kom den opp som en flyttbar disk e:\ med en gang. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå