Marvil Skrevet 20. desember 2003 Del Skrevet 20. desember 2003 Ny dag, nye muligheter.. Ny Oppdatering på min nye side.. - Var det et steg i riktig retning..? Michelingmannen er fjernet, det samma er menyinnramminga. - Mangler fremdeles footer, men om folk mener det går i feil retning gidder jeg ikke lage siden fullstendig enda.. - Det kommer fargeklatter med utgangspunkt fra det røde i banneren på de diverse undersidene. - Vurderer også å lage noe rødlig over og under menyen.. Link nederst også. Konstruktiv kritikk og andre formeninger om siden tas imot med takk.. Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 20. desember 2003 Del Skrevet 20. desember 2003 Du er klar over at det er totalt unødvendig å starte 4-5 tråder ang. samme side? Du er klar over at du kan legge til poster i dine egne tråder som du allerede har oppdrettet? Du er klar ovet at dette er spam? Du er klar over at jeg ikke kommer med respons når det skal skje på denne måten? Lenke til kommentar
enden Skrevet 20. desember 2003 Del Skrevet 20. desember 2003 (endret) Du er klar over at det er totalt unødvendig å starte 4-5 tråder ang. samme side?Du er klar over at du kan legge til poster i dine egne tråder som du allerede har oppdrettet? Du er klar ovet at dette er spam? Du er klar over at jeg ikke kommer med respons når det skal skje på denne måten? Må bare si meg helt enig her, men jeg kom med respons allikevel Bra at michelin-mannen er borte, men er litt usikker på den vertikale greia. Venter liksom på at det skal dryppe no fra toppen og ned. Eller at det er en feit ny type scroll. Må du virkelig ha noe der i det hele tatt? Endret 20. desember 2003 av enden Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 20. desember 2003 Del Skrevet 20. desember 2003 Enig med PC. Har florert av Marvil-tråder her i det siste - en god del angåande akkurat det samme. Uansett, greit design, men det er litt mørkt og trist.... Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 20. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2003 Du er klar over at det er totalt unødvendig å starte 4-5 tråder ang. samme side?Du er klar over at du kan legge til poster i dine egne tråder som du allerede har oppdrettet? Du er klar ovet at dette er spam? Du er klar over at jeg ikke kommer med respons når det skal skje på denne måten? Greit. Tar poenget.. Tråden fortsetter HER. </tråd> Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå