AnonymDiskusjon Skrevet 14. februar 2019 Del Skrevet 14. februar 2019 Hvor går den grensa? Jeg var russ ifjor. Hadde meg med en hel jentevan og hadde det veldig gøy en måneds tid. Var forsiktig og bare koste meg egentlig. Men jeg var ikke med i en van eller buss da jeg ikke har noen venner. Jeg bare var med på et par treff her og der. Kjente mange russ, men ingen var nære venner altså.. Så var aldri ensom eller noe i den duren. men ja.. Fikk ikke "hele" opplevelsen jeg følte jeg kunne fått Det høres kanskje rart ut, men har lyst å å bare få meg masse ligg.. Jeg vet jo hvordan det blir med tiden da jeg får med en dame og kan kose meg med det, men først har jeg bare lyst til å få oppleve og kjenne på alle de forskjellige "damene" der ute. Jeg har ikke noe dårlig sexliv sånn ellers, men jeg forholder meg mest til FF da det gir mer nytelse. Har sjansen til å være "russ" i år også, Siden jeg byttet linje på skolen og går et år tilbake. Bare nå kan jeg være med på en buss og få med meg alt. Er flere i klassen som er russ for andre gang og lurer på om jeg skal slenge meg på. Jeg hadde vell sex med rundt 30-40 stk ifjor og jeg koste meg skikkelig. Dette var bare på konserter og de vanlige treffene.. Jeg gikk glipp av altså sikkert mer enn 3/4 av russetiden. Det er veldig barnslig, men som jeg sier.. Har bare lyst å få prøvd ut alt. Og jentene i russetiden er etter min erfaring med på absolutt alt. Trår jeg over den "moralske" grensa ved å være russ for andre gang ? Hva syntes du? Anonymous poster hash: 85370...431 Lenke til kommentar
Taurean Skrevet 14. februar 2019 Del Skrevet 14. februar 2019 I det store og hele så finnes det vel ingen moralsk grense, så langt som universets målestokk går. Før eller siden er sjansen størst for at vi alle skal dø, så det er vel egentlig fritt frem. Men, en bra måte å tenke på, er hva du ville lært dine egne barn. Hva ville du likt at de gjorde? Hva ville du lært dem om emnet? Lenke til kommentar
Corp Por Skrevet 14. februar 2019 Del Skrevet 14. februar 2019 (endret) Jeg har aldri vært russ ettersom jeg aldri hadde det behovet, men er det ikke sånn at man bare er russ én gang og det bare er enkelte tapere som tar på seg sin gamle russedress og møter opp på events hvor de ikke tilhører? Mitt inntrykk er nok at du har rett. det er tilsynelatende to stadier i livet hvor de fleste blir svært barnslige og hemningsløse; russ og verneplikt. Hvis du har ca 30-40 forskjellige sexpartnere i året så høres det ut som et enormt tall for meg. Iallefall langt over mitt behov allerede og jeg tviler på at jeg personlig kjenner noen som er på det nivået. Altså virker det unormalt høyt for meg og hvis du da fortsatt føler deg utilfreds, er det mulig du har en form for avhengighet eller usunt behov for anerkjennelse? Å nyte livet er absolutt en bra ting og ved å dra nytte av dine anledninger idag sørger nok for at du vil føle mindre på noen form for midtlivskrise senere, men du er fortsatt veldig ung og pikken din har mange kilometer igjen å stå så du trenger ikke føle på noe panikk enda. Endret 14. februar 2019 av Invader Zim 3 Lenke til kommentar
Daxt3r Skrevet 18. februar 2019 Del Skrevet 18. februar 2019 (endret) Slapp av, du blir sikkert vaksen ein gong du og å skjønner at å være russ ikkje er det viktigaste i livet. Du har god tid til å knulle rundt resten av livet også. Endret 18. februar 2019 av Daxt3r 2 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 19. februar 2019 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2019 Dette må være kødd eller dårlig forsøk på trolling. Ingen ligger vel med 30-4 stykk på 1 mnd., det betyr jo 1-2 ligg hver dag, eller 8-10 på en dag om man kun regner med helgene hvor det er treff. Nei dette går jeg ikke på, men uansett høres ut som en god måte å få kjønnssykdom på. Anonymous poster hash: 4e0e7...b28 Anonymous poster hash: 4e0e7...b28 6 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 5. mars 2019 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2019 Dette må være kødd eller dårlig forsøk på trolling. Ingen ligger vel med 30-4 stykk på 1 mnd., det betyr jo 1-2 ligg hver dag, eller 8-10 på en dag om man kun regner med helgene hvor det er treff. Nei dette går jeg ikke på, men uansett høres ut som en god måte å få kjønnssykdom på. Anonymous poster hash: 4e0e7...b28 Anonymous poster hash: 4e0e7...b28 Det gjelder bare å være forsiktig. Det er forskjellige knuter over hele landet, mange har da blant annet at alle på samme van/buss skal ha ligget med en og samme person. Eller å ligge med en i et russestyre etc etc. Det er veldig lett overkommelig. jeg var økonomiansvarlig i styret på vår skole ( Noe som betydde null arbeid og egentlig ingenting) Men det gjorde at veldig mange ville ligge med meg. Anonymous poster hash: b478a...4e9 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg