Gå til innhold

RYKTE: Snart duket for Apples egen videostrømmetjeneste

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg ser for meg et scenario hvor Norge kun får et kakestykke av hele kaka til å begynne med, kanskje for alltid ala Netflix.

Er det gratis er det jo greit, men skal de ta betalt via abonnement bør de opp på nivået til andre ala Netflix og HBO hva gjelder innhold, eventuelt ha en brøkdel av prisen.

Nå dukker vel også Disney+ opp på banen snart, så dette skal bli spennende.

Endret av TheMoonMan
Lenke til kommentar

Jeg ser for meg et scenario hvor Norge kun får et kakestykke av hele kaka til å begynne med, kanskje for alltid ala Netflix.

Er det gratis er det jo greit, men skal de ta betalt via abonnement bør de opp på nivået til andre ala Netflix og HBO hva gjelder innhold, eventuelt ha en brøkdel av prisen.

Nå dukker vel også Disney+ opp på banen snart, så dette skal bli spennende.

Apple + "en brøkdel av prisen" er vel ikke særlig realistisk tenker jeg.

Mulig de kjører gratis en periode for å kickstarte greia, men så blir det nok minst like dyrt som de andre.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Skal mye til før jeg bytter ut Netflix, selv med det labre innholdet vi har i Norge

Blir det en gratis prøveperiode så skal jeg alltids prøve tjenesten

Innholdet kan du enkelt endre selv med VPN så lenge du har god nok hastighet på bredbåndet. Samboeren bruker stort sett britisk netflix via NordVPN. Amerikansk går også stort sett greit.

Lenke til kommentar

Finnes fortsatt nok idioter i verden. Gratis først, for å få idiotene hekta, så ta betalt. At folk aldri lærer.

Tja, forklar meg hvorfor Apple sine versjoner av Office (Pages, Numbers og Keynote) kostet penger da jeg gikk over til Apple for noen år siden, mens det har vært "gratis" i en årrekke nå???

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...