seie Skrevet 14. februar 2019 Del Skrevet 14. februar 2019 (endret) Hei! Jeg driver med på med fagbrevet i IKT-Servicefag. Sitter med bare eit Eksemplar av ein fagprøve, til jeg får min fagprøve. Der ein skal lage eit bruksanvisning til nye brukera i nettverket (Domain) også kan ein gjere det på forskjellige måter. Enten lage eit Ark/Brosjyre eller en webside om hvordan dei skal bruke pcen sin i første omgang. Og jeg lurer på derfor om det går ann og lage eit webside i publisher som kan brukast på maskinen før brukaren logger på maskinen sin! Altså att det popper opp ved innloggingen når ein brukar slår på maskinen sin! (One-time bruksanvisning) så brukaren ikke får det hver gang ein slår av og på maskinen. Er det noe GPO en kan gjere også legge den på Filservern og sheare den i nettverket? Takk for all hjelp! Endret 14. februar 2019 av seie Lenke til kommentar
Corp Por Skrevet 16. februar 2019 Del Skrevet 16. februar 2019 En beskyttelseshinne på skjermen med lentikulært trykk haha! Fungerer topp på en laptop! Latteren er verdt en stryk! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå