Gå til innhold

Telenor får smekk for telefonsalg

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

De ringer hele tiden og vil selge abonnement til barna mine. De har kontantkort, står som brukere, og jeg står som eier.

Jeg prøver alltid å være hyggelig å si nei takk, men de gir seg jo aldri. Samme er det med de som prøver å få meg til å skifte strømleverandør. Man må jo nesten bli frekk med de for at de skal skjønne at jeg sier nei.

• Liker 1
Lenke til kommentar

De ringer hele tiden og vil selge abonnement til barna mine. De har kontantkort, står som brukere, og jeg står som eier.

Jeg prøver alltid å være hyggelig å si nei takk, men de gir seg jo aldri. Samme er det med de som prøver å få meg til å skifte strømleverandør. Man må jo nesten bli frekk med de for at de skal skjønne at jeg sier nei.

Jeg pleier og si følgende til strømselgere "gjelder det rettsaken jeg har mot dere får du kontakte advokaten min" da hører jeg bare et klikk.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Pengene bør gå til de som ble oppringt, ikke til Forbrukertilsynet, for noen pirater.

Hvorfor? Det er jo ikke slik at pengene går i lomma på de som jobber hos Forbrukertilsynet.

Og hvis du helt seriøst mener at de som har blitt oppringt skal få 30.000 kroner så... vel, da har jeg ikke så mye å si.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...