Breivik. Skrevet 20. desember 2003 Del Skrevet 20. desember 2003 Heisann Min far skal kjøpe seg en en bærbar til bruk på foretningsreiser. Vet noen om en pc som oppfyller desse kravene: ha 15" skjerm, lettest mulig (maks 3.5kg), se ok ut, ha pentium M. Jeg har sett på Zepto Z-note 4100. Noen erfaringer med den? pris må helst være under 20.000 kr. Mvh Jan Erik Lenke til kommentar
arheland Skrevet 20. desember 2003 Del Skrevet 20. desember 2003 Siden far din har sett på Zepto 4100, så kan jeg si at Whitebox CL50 er samme maskin men kr 4000 billigere. Bestilte en slik en i går, så jeg har enda ikke noen erfaringer med den, men om du leter opp topicen om Whitebox og CL50, så vil du finne erfaringer. Adresse til www.whitebox.no er enkel Lykke til, den veier 2,8 kg Lenke til kommentar
HP_H Skrevet 20. desember 2003 Del Skrevet 20. desember 2003 3,5 kg er ikke spesielt lett. Er veldig mange maskiner som oppfyller de kravene. Personlig ville jeg heller hatt en mindre maskin hvis jeg skulle mye ut å reise. F.eks. denne denne. Den har bare 13,3" skjerm, men veier bare 1,7 kg, noe som er veldig kjekt når man er ute og reiser. Lenke til kommentar
Reodor57 Skrevet 20. desember 2003 Del Skrevet 20. desember 2003 Nå fant jeg ingen vekt på Whitebox, men på Zepto ser den ut til å være 2,8kg. Det er etter hva jeg kan se av utstyrslista (Whiteb.) En meget bra maskin. Juletilbudet er det ingen merker som kan slå etter hva jeg kan se. DVDbrenner for 595,- er bare rått. Skal en f.eks ha tilsvarende på en Compaq nc8000 så koster det 3500,-!!!! Maskinen er kommentert andre steder på forum også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå