Gå til innhold

Canon utvider på speiløs fullformat

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvorfor kommer ikke denne artikkelen opp på fotodelen av forumet når man spesifiserer søk via "vis nytt innhold".

Hei, artikler som publiseres på digi.no havner automatisk under "Tilbakemelding og artikkeldiskusjon" og "Diskuter artikler (digi.no)". Skulle artikkelen ligget andre steder i forumet måtte man lagt dem inn manuelt. Jeg tror det fort kunne blitt kaotisk hvis artikler automatisk skulle blitt lagt inn andre steder i forumet. Digi.no har artikler i alle mulige kategorier – hovedsakelig innenfor IT – så det er nok lurt at alle kommentartråder som hører til digi.no-artikler havner på ett sted i forumet. 

Lenke til kommentar

Hei, artikler som publiseres på digi.no havner automatisk under "Tilbakemelding og artikkeldiskusjon" og "Diskuter artikler (digi.no)". Skulle artikkelen ligget andre steder i forumet måtte man lagt dem inn manuelt. Jeg tror det fort kunne blitt kaotisk hvis artikler automatisk skulle blitt lagt inn andre steder i forumet. Digi.no har artikler i alle mulige kategorier – hovedsakelig innenfor IT – så det er nok lurt at alle kommentartråder som hører til digi.no-artikler havner på ett sted i forumet. 

Ja, ser den.

Ser at artikler merket tek.no kommer opp i "vis nytt innhold/foto" uansett om det er telefon eller annen elektronikk, så da forstår jeg årsaken.

Lenke til kommentar

Jeg ble imponert over det eksepsjonelt kompakte 70-200/2,8 objektivet. Det viser at Canon tar hele systemets størrelse på alvor, i motsetning til nesten alle andre i speiløs-segmentet.

Kanskje Canon har skjønt at de etablerte fotografene gjerne kjøper et nytt speilløst kamera for å få et lett og lite teleobjektiv.

Uten fristende objektiver så vil de kun få tilfeldige kjøpere som ikke har kamera fra før.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...