akelbo Skrevet 13. februar 2019 Del Skrevet 13. februar 2019 Det klassiske Game Boy-spillet gjenoppstår i helt ny drakt.Nintendo pusser opp Link's Awakening for Nintendo Switch 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 13. februar 2019 Del Skrevet 13. februar 2019 Wow, det er helt utrolig. O_o Lenke til kommentar
Mala Skrevet 14. februar 2019 Del Skrevet 14. februar 2019 Stilig, dette har jeg aldri spilt heller Lenke til kommentar
Misky Skrevet 14. februar 2019 Del Skrevet 14. februar 2019 Jeg spilte dette på den orginale Game Boy i svart hvitt, hvilke herlige minner (På den tiden måtte man også ringe et telefon nummer man fant i et blad på Narvesen for å få hjelp hvis man satt fast - skal si tidene har forandret seg haha.) 1 Lenke til kommentar
Jadele Skrevet 14. februar 2019 Del Skrevet 14. februar 2019 Wow! Tusen takk Nintendo! Lenke til kommentar
Devik92 Skrevet 14. februar 2019 Del Skrevet 14. februar 2019 Første Zelda-spillet jeg spilte ? Dette skal bli gøy! Lenke til kommentar
torasbjoern Skrevet 14. februar 2019 Del Skrevet 14. februar 2019 Min liste for 2D-titlene: A Link to the past, A Link between worlds, Minish Cap, Link's Awakening, Spirit Tracks, Oracle of Seasons, Oracle of ages, The Legend of Zelda, Phantom Hourglass, Adventures of Link. Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 14. februar 2019 Del Skrevet 14. februar 2019 Kanskje et litt merkelig valg for en remake, da jeg mye heller hadde sett for meg Link to the past, Minish Cap eller originalen. Selv Oracle-spillene hadde kanskje gitt mer mening. Link's Awakening er vel et av de mest obskure spillene i serien? Men for all del, jeg klager ikke. Endelig får vi et bra Zelda-spill på Switch. Lenke til kommentar
zilas0 Skrevet 14. februar 2019 Del Skrevet 14. februar 2019 Kanskje et litt merkelig valg for en remake, da jeg mye heller hadde sett for meg Link to the past, Minish Cap eller originalen. Selv Oracle-spillene hadde kanskje gitt mer mening. Link's Awakening er vel et av de mest obskure spillene i serien? Men for all del, jeg klager ikke. Endelig får vi et bra Zelda-spill på Switch. Du har vesst ikke følt helt med men link to the past fikk en remaster kalt a link inbeetwen worlds. Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 14. februar 2019 Del Skrevet 14. februar 2019 Du tuller nå? Link Between Worlds har fint lite med Link To The Past å gjøre. I beste fall er det en oppfølger. Lenke til kommentar
Leken_272055 Skrevet 14. februar 2019 Del Skrevet 14. februar 2019 Kanskje et litt merkelig valg for en remake, da jeg mye heller hadde sett for meg Link to the past, Minish Cap eller originalen. Selv Oracle-spillene hadde kanskje gitt mer mening. Link's Awakening er vel et av de mest obskure spillene i serien? Men for all del, jeg klager ikke. Endelig får vi et bra Zelda-spill på Switch. Du har vesst ikke følt helt med men link to the past fikk en remaster kalt a link inbeetwen worlds. I Japan, så heter det faktisk "a link to the past 2" så det er en direkte oppfølger Lenke til kommentar
Leken_272055 Skrevet 14. februar 2019 Del Skrevet 14. februar 2019 Egentlig så heter a link to the past "triforce of the gods" i japan. Så a link between worlds heter altså "triforce of the gods 2" der. Samme poeng uansett Lenke til kommentar
kero79 Skrevet 15. februar 2019 Del Skrevet 15. februar 2019 Min liste for 2D-titlene: A Link to the past, A Link between worlds, Minish Cap, Link's Awakening, Spirit Tracks, Oracle of Seasons, Oracle of ages, The Legend of Zelda, Phantom Hourglass, Adventures of Link. Tror vi kommer til å fa en rekkefølge av remakes av disse titlene til Switch. Er det ikke samme spill motor de fleste av disse brukte på gameboy advance a? så skulle vært rimelig greit for dem å porte over de andre spillene nå som de har gjort et? Eller er jeg helt på viddene her? Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 15. februar 2019 Del Skrevet 15. februar 2019 For er for så vidt på viddene. Link's Awakening til Switch er en full remake, ikke en port. Skal vi få de andre spillene (link to the past osv) må de nok lages på nytt fra bunnen av, de også. Men de kan bruke motoren fra Link's Awakening Switch, og sikkert ganske mye assets derfra som modeller til fiendene, lyder, grafikk osv. Men blir nok mye jobbing å lage spillene fra bunnen av. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 17. februar 2019 Del Skrevet 17. februar 2019 Gleder meg til dette. Spilte DX-versjonen for hundre år siden, og det er et fantastisk bra spill. Kult med en ordentlig remake som de tilsynelatende har jobbet skikkelig godt med. Flertallet har nok aldri spilt dette. Lenke til kommentar
Mr_Spock Skrevet 17. februar 2019 Del Skrevet 17. februar 2019 Så ganske bra ut dette - spennende!! Lenke til kommentar
newman221 Skrevet 21. februar 2019 Del Skrevet 21. februar 2019 Gleder meg. Nå er det bare resten av spillene igjen, og da spesielt Majora's Mask og Ocarina of Time. Lenke til kommentar
newman221 Skrevet 26. februar 2019 Del Skrevet 26. februar 2019 Huff, håper dette spillet kommer snart. Leser om skuffende og kjedelige Far Cry, fiskekonkurranser i Red Dead Redemption, skuffende Fallout og annet rask de gir ut... Ikke mye som frister der ute. Just Cause var en gedigen gjesp. Vil ha nytt Zelda-spill NÅ! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå