the animal Skrevet 20. desember 2003 Del Skrevet 20. desember 2003 vær gang jeg går på nette så kommer en melding som gir meg 1 min på å avslutte windows å lagre det jeg driver med... den kommer etter ca 10 til 20 min... ____________________________________ Systemet avsluttes. lagre alt arbeid og logg av. Ulagrede andringer vil gå tapt- denne avslutningen ble startet av NT-MYNDIGHET\SYSTEM Tid igjen til avslutning: 00:00:59 _____________________________________ hjelp meg.... Har prøvd med Norton virus scan men den finner ikke noe... Kan det være noe Spyware som f* *ker PC\Internetten? ja ja det er sikker postet på feil plass.. vet bare ikke hvor jeg skal poste dette... Lenke til kommentar
Minty123 Skrevet 20. desember 2003 Del Skrevet 20. desember 2003 Blaster skriv "shutdown -a" i kjør på startmenyen og last ned en blaster fix microsoft.com Lenke til kommentar
the animal Skrevet 20. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2003 Har kjørt blaster fix men den kommer tilbake etter 20 min Lenke til kommentar
VincentYa Skrevet 20. desember 2003 Del Skrevet 20. desember 2003 Blasterskriv "shutdown -a" i kjør på startmenyen og last ned en blaster fix microsoft.com det er blaster ja. Du har flaks at du ikke har støtt åp den værste.. denne kun restarter din maskin. mens andre restarter og fucker win totalt Lenke til kommentar
Minty123 Skrevet 20. desember 2003 Del Skrevet 20. desember 2003 kjør sånn automatisk windows update du.. så får du service packs, sikkerhetshull fikser og alt.. da er du sikker på å bli kvitt den Lenke til kommentar
Pusemann Skrevet 20. desember 2003 Del Skrevet 20. desember 2003 Hei Sjekk ut denne linken for hjelp mot blaster http://www.sesamdata.no/teknisk.shtml Lenke til kommentar
the animal Skrevet 20. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2003 takker skal prøve Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 20. desember 2003 Del Skrevet 20. desember 2003 Slå på brannmuren i windows. Da stopper den. Så kan du ta å sjekke maskinen din for virus. Det trenger ikke nødvendigvis å være blaster. Sjekk for eksempel etter "Welchia". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå