fredde Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 hadde heller trodd de ventet i tilfelle de fikk en hd i jul eller noe Og hvor skal denne hd'en komme fra?? Alt man bestiller fra komplett kommer somregel fra sandefjord. Hvis dem ikke har alle varer i din nærmeste butikk.. Og det er nok det at det juletider og det er en del stress. Jeg ville spurt hva som var galt eller hvor langt dem hadde kommet og når dere kan vente pakken med hardware. Deler du bestiller på webshoppen kommer alltid fra Sandefjord, ikke som regel. Komplett har ingen butikker de kan sende ut hardware fra... Lenke til kommentar
Minty123 Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 der ble jeg lei av å vente.. sente en mail nå nettop Lenke til kommentar
airguard Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 skal du ha noe fra ca. 10 desember og utover ikke bestill fra komplett, det er nå min erfaring. (har gått på noen blemmer der før) bruk heller noen av de litt mindre webshoppene, å få det du skal ha i tide, du kan tilogmed ringe dem og få bekreftet orderen pr tlf. Komplett er en ok webshop med masse på lager men sliter med levering i forhold til de litt mindre webshoppene som ofte har mye bedre service. Lenke til kommentar
Minty123 Skrevet 22. desember 2003 Del Skrevet 22. desember 2003 litt sent nå.. vil ikke avbestille Lenke til kommentar
Minty123 Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 jeg fikk et hyggelig svar på mailen min om at de hadde SVÆRT stor pågang og at de jobbet på spreng med å få ut pakkene, men de fikk alikevell sendt pakken min idag, og de beklaget ventingen.. lenge leve komplett ! Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 Det er i desse tider eg priser meg lykkelig for å ha bestillt fra hwb.no Lenke til kommentar
Star Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 komplett klaga på at det var juletider.. mpx der i mot leverte nøyaktig 3 dager etter som vanlig.. Lenke til kommentar
Minty123 Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 så lenge jeg får varene mine er jeg strålende fornøyd! Lenke til kommentar
gafflek Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 Jeg vil ha mine og Har en retur hos komplett, en minnebrikke som var DOA, og erstatningen har vært på plukkliste i mange dager nå. Trenger den minnebrikken God Jul! Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 Ordredato: 2003-12-11 Ordrestatus: Plukkliste 12 dager har det gått nå. Alt har vært på lager hele tiden. Lenke til kommentar
Minty123 Skrevet 23. desember 2003 Del Skrevet 23. desember 2003 sånn var det med meg og.. men takket være mailen "framskyndet" de sendingen av pakken min en hel del hjelper å whine Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå