Gå til innhold

Waterchill med Cola! LOL!

Anbefalte innlegg

Historien er kort og grei.

En kompis av meg, 16 år, som er litt sånn "wannabee-pc-geni" bestilte Waterchill vannkjølingssett. Jeg har det samme. Vi snakket litt om hvilke væske man kunne bruke. Så plutselig sa jeg på spøk "Hadde vet ikke vært for at systemet mitt allerede er montert opp og virker fint, hadde jeg fylt på Cola istedet for vann."

- Åja..., sa kompisen og fikk det uttrykket i ansiktet som når man får en lys idè.

Noen dager senere ringte han meg og ba meg komme ned å sjekke ut vannkjølinga hans. Da jeg så det fikk jeg regelrett hakaslep! Han hadde fyllt på en mørk/svart væske på. Jeg spurte hva i all verden det var for noe greier? Kanskje var det noen nye superstoffer som jeg ikke hadde hørt om enda? Nei, det var Cocka fukun` Cola!!

Måtte bare dele historien med dere.

PS: Det skal nevnes at han ikke klarer å få ut lyftboblene fra systemet!.

Luftboblene ---> kullsyre aka fus! :scared:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

sikkert en god ting å skryte av........ de første dagene

en så vil det vel bli lit etsing og tæring på vankjølinga (brus har vel PH 1.4 +-) og det er jo foresten j*vlig søtt, så det kan kanskje komme noen alger å bosette seg i vannkjølinga hans.

menemen, høy harry-faktor :D

Endret av BrAtTeRn
Lenke til kommentar

Om han ikkje vil ødelegge kjølinga si, bør han få colaen ut fort som F.

Cola har ein veldig lav pH verdi, og tærer på litt av kvart.

Edit: Det er vel like før slangane fyker av ein plass snart når han har kolsyre i systemet. :ermm:

Endret av Satrucci_
Lenke til kommentar
sikkert en god ting å skryte av........ de første dagene

en så vil det vel bli lit etsing og tæring på vankjølinga (brus har vel PH 1.4 +-) og det er jo j*vlig søtt, så det kan kanskje komme noen alger å bosette seg i vannkjølinga hans.

pirke litt.. ph på 1,4 er ikke søtt det er surt :yes:

Lenke til kommentar
haha.. gammel var han da?

Det står i innlegget at han er 16...

Et godt bevis på at fjortis er en tilstand heller enn en alder...

jau, men også var han jo ikke noe god innen data da, han kunne jo nesten ikke vite at sukker osv kunne ødelegge vannkjølinga :p , men man lærer hele livet...

mvh balleMann

Lenke til kommentar
sikkert en god ting å skryte av........      de første dagene

en så vil det vel bli lit etsing og tæring på vankjølinga (brus har vel PH 1.4 +-) og det er jo j*vlig søtt, så det kan kanskje komme noen alger å bosette seg i vannkjølinga hans.

pirke litt.. ph på 1,4 er ikke søtt det er surt :yes:

pirke enda litte granne till...

jeg mente "(brus har vel PH 1.4 +-) og det er jo foresten j*vlig søtt"

bra nå :p

Lenke til kommentar

Skjønner ikke at dere kommer med utsagn som "Fjortiss" osv.... Syns faktisk det var litt kult det han gjorde jeg. Ikke mange andre her med Cola i vannavkjølinga trur jeg. Men det er nok heller ikke helt godt for slangene og blokkene da...

Men åssen går det når han flytter på pcen? Blir det ikke trykk i systemet? Mangler bare at når han skrur av pcen så kommer det en "poppoff" lyd :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...