inoan Skrevet 20. desember 2003 Del Skrevet 20. desember 2003 Historien er kort og grei. En kompis av meg, 16 år, som er litt sånn "wannabee-pc-geni" bestilte Waterchill vannkjølingssett. Jeg har det samme. Vi snakket litt om hvilke væske man kunne bruke. Så plutselig sa jeg på spøk "Hadde vet ikke vært for at systemet mitt allerede er montert opp og virker fint, hadde jeg fylt på Cola istedet for vann." - Åja..., sa kompisen og fikk det uttrykket i ansiktet som når man får en lys idè. Noen dager senere ringte han meg og ba meg komme ned å sjekke ut vannkjølinga hans. Da jeg så det fikk jeg regelrett hakaslep! Han hadde fyllt på en mørk/svart væske på. Jeg spurte hva i all verden det var for noe greier? Kanskje var det noen nye superstoffer som jeg ikke hadde hørt om enda? Nei, det var Cocka fukun` Cola!! Måtte bare dele historien med dere. PS: Det skal nevnes at han ikke klarer å få ut lyftboblene fra systemet!. Luftboblene ---> kullsyre aka fus! Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 20. desember 2003 Del Skrevet 20. desember 2003 Cola Light burde vel gå greit en stund Lenke til kommentar
Flames Skrevet 20. desember 2003 Del Skrevet 20. desember 2003 Haha, lur kompis du har Lenke til kommentar
Thombr86 Skrevet 20. desember 2003 Del Skrevet 20. desember 2003 (endret) sikkert en god ting å skryte av........ de første dagene en så vil det vel bli lit etsing og tæring på vankjølinga (brus har vel PH 1.4 +-) og det er jo foresten j*vlig søtt, så det kan kanskje komme noen alger å bosette seg i vannkjølinga hans. menemen, høy harry-faktor Endret 21. desember 2003 av BrAtTeRn Lenke til kommentar
jossa Skrevet 20. desember 2003 Del Skrevet 20. desember 2003 :D :D hahaha konge! har å en sån kompis.. mye artig me han ja.. (noe me pc å helt utenkelige elementer sir ikke mere) Lenke til kommentar
wichtom Skrevet 20. desember 2003 Del Skrevet 20. desember 2003 det er vel det man kaller sukker på tanken. lol Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 20. desember 2003 Del Skrevet 20. desember 2003 (endret) Om han ikkje vil ødelegge kjølinga si, bør han få colaen ut fort som F. Cola har ein veldig lav pH verdi, og tærer på litt av kvart. Edit: Det er vel like før slangane fyker av ein plass snart når han har kolsyre i systemet. Endret 20. desember 2003 av Satrucci_ Lenke til kommentar
tobiass1 Skrevet 20. desember 2003 Del Skrevet 20. desember 2003 Stakkars gutt... Han kunne jo ikke vite at det er sukker i cola? Lenke til kommentar
FrenChie Skrevet 20. desember 2003 Del Skrevet 20. desember 2003 (endret) *dumme meg* Endret 20. desember 2003 av FrenChie Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 20. desember 2003 Del Skrevet 20. desember 2003 haha.. gammel var han da? Det står i innlegget at han er 16... Lenke til kommentar
ahdrage Skrevet 20. desember 2003 Del Skrevet 20. desember 2003 sikkert en god ting å skryte av........ de første dagene en så vil det vel bli lit etsing og tæring på vankjølinga (brus har vel PH 1.4 +-) og det er jo j*vlig søtt, så det kan kanskje komme noen alger å bosette seg i vannkjølinga hans. menemen, høy harry-faktor pirke litt.. ph på 1,4 er ikke søtt det er surt Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 20. desember 2003 Del Skrevet 20. desember 2003 haha.. gammel var han da? Det står i innlegget at han er 16... Et godt bevis på at fjortis er en tilstand heller enn en alder... Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 haha.. gammel var han da? Det står i innlegget at han er 16... Et godt bevis på at fjortis er en tilstand heller enn en alder... jau, men også var han jo ikke noe god innen data da, han kunne jo nesten ikke vite at sukker osv kunne ødelegge vannkjølinga , men man lærer hele livet... mvh balleMann Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 [pirkemodus] Vannavkjøling har vel egentlig ikke noe med data å gjøre, det er vel mer i rettning fysikk. F.eks: Om du er flink nok til å programmere et helt nytt OS, så betyr det ikke at du automatisk kan alt om vannkjøling osv.. [/pirkemodus] Lenke til kommentar
Asus Radeon 9800XT Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 (endret) Vel. Saltvann funker fint på noen pumper, men cola er vel litt søt. Sukkeret vil etterhvert ødelegge hele greia. At det er surt betyr ikke noe for pumpa. Endret 21. desember 2003 av Asus Radeon 9800XT Lenke til kommentar
Versatile Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 bah, det der er jo ikke noe nytt. Gjorde akuratt dette med mitt AMD vankjølingsett, tilbake i nam. Lenke til kommentar
Thombr86 Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 sikkert en god ting å skryte av........ de første dagene en så vil det vel bli lit etsing og tæring på vankjølinga (brus har vel PH 1.4 +-) og det er jo j*vlig søtt, så det kan kanskje komme noen alger å bosette seg i vannkjølinga hans. menemen, høy harry-faktor pirke litt.. ph på 1,4 er ikke søtt det er surt pirke enda litte granne till... jeg mente "(brus har vel PH 1.4 +-) og det er jo foresten j*vlig søtt" bra nå Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 Vel. Saltvann funker fint på noen pumper, men cola er vel litt søt. Sukkeret vil etterhvert ødelegge hele greia. At det er surt betyr ikke noe for pumpa. Men for blokkene. Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 Skjønner ikke at dere kommer med utsagn som "Fjortiss" osv.... Syns faktisk det var litt kult det han gjorde jeg. Ikke mange andre her med Cola i vannavkjølinga trur jeg. Men det er nok heller ikke helt godt for slangene og blokkene da... Men åssen går det når han flytter på pcen? Blir det ikke trykk i systemet? Mangler bare at når han skrur av pcen så kommer det en "poppoff" lyd Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 21. desember 2003 Del Skrevet 21. desember 2003 Men åssen går det når han flytter på pcen? Blir det ikke trykk i systemet? Mangler bare at når han skrur av pcen så kommer det en "poppoff" lyd Trur pumpa tar seg av popoffen etter ei stund. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå