akelbo Skrevet 13. februar 2019 Del Skrevet 13. februar 2019 Etter et år med kun flerspiller vender serien tilbake til normalen.Årets Call of Duty-spill skal ha en enspillermodus Lenke til kommentar
aKre :o) Skrevet 13. februar 2019 Del Skrevet 13. februar 2019 Lurer på når folk skal gå lei av denne serien... Jeg er hvertfall lei og enesten utviklerne ser er jo spillerne som ATM maskiner. Lenke til kommentar
Hooah Skrevet 13. februar 2019 Del Skrevet 13. februar 2019 Kjøpte mitt først CoD som var Black Ops 4. For min del var det første og siste gang... Det spillet var absolutt ikke noe for meg. Vet ikke om spillet forsøkte å være ironisk opp mot sjangeren, men skins og liknende syntes jeg rett og slett var helt forferdelig å se på. Mulig CoD betyr hel ved for enkelte, men jeg kommer til å styre unna! Lenke til kommentar
Ludo^.^ Skrevet 14. februar 2019 Del Skrevet 14. februar 2019 Mer oppgulp, og et spill som er mer som en interaktiv film. Kan ikke fordra når spill tar fra meg kontrollen med quicktime events for å vise meg ditt og datt, for her skal det føles. Slik som forige kampanje. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå