Gå til innhold

Ringe USA

Gjest Slettet+9817324

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+9817324

Finne det noen som tilbyr engangskjøp mht simkort eller må jeg på ebay ?

Mycall har til 100 men da må jeg vel betale hver mnd ?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hva er målet ditt når du snakker om SIM-kort, å ringe til USA eller ringe i USA?

Regner med du har et SIM-kort og nummer i dag? Skal du ringe til USA kan du, så lenge du har et mobilnummer for aktivering, bruke appen Rebtel. Appen lar deg gjennomføre samtaler ved hjelp av enten dine inkluderte nasjonale minutter, hvor appen ringer et norsk nummer og kobler deg videre til det utenlandske - eller ved bruk av Wifi / 4G-data. 

Logger du inn hos Rebtel, tilbyr de en gratis tilleggspakke som heter US Unlimited Free. Den må bare velges for å være aktiv, og lar deg ringe til amerikanske telefonnummer uten å betale for den internasjonale delen av samtalen. Du velger selv i appen før du ringer om du vil bruke et lokalt nummer, eller Wifi/4G. Lokalt nummer har kanskje bedre kvalitet hvis du har dårlig Wifi / 4G, men jeg har god erfaring også med Wifi-samtaler.

Rebtel tilbyr også andre ringepakker til andre land, den er gjerne gratis den første perioden - men må avbestilles før gratisperioden løper ut.

Her er forresten en link som forklarer tilbudet: https://www.rebtel.com/en/product/unlimited/?tocountry=US 

Endret av Omnia vincit amor
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Vi trenger nok litt mer informasjon om situasjonen for at noen skal kunne gi deg de beste rådene.

Som kanskje ikke er å kjøpe dyre kontantkort. Den gangen jeg selv hadde kunder i USA som jeg skulle snakke med, og stadig var i USA og ville snakke med de her hjemme, så brukte jeg skype, slik MariusJS foreslår. Men det er lenge siden nå, jeg er ikke oppdatert på dagens tilbud.

Geir :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Finne det noen som tilbyr engangskjøp mht simkort eller må jeg på ebay ?

Mycall har til 100 men da må jeg vel betale hver mnd ?

Hmm...

Jeg ville nå bare brukt Skype, Discord eller en annen app til dette formålet..? Er det en spesefikk grunn for at du må ringe pr telefon/mobil? 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...