Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Er nettdating blitt ut?

Anbefalte innlegg

Når det gjelder dating så er faktisk positivitet og selvsikkerhet mye mer tiltrekkende enn en pessimist. Bare pass påat det ikke går over til å være eplekjekk, kan fort skje! Da passer det bra med en spøk på sin egen bekostning så man signaliserer at man ikke tar ting så tungt sånn egentlig.

Er maaaaange jeg har pratet med. Kun noen enkelte få jeg velger å faktisk møte. Veldig ofte så syns jeg bare kjemien ikke er der eller at vi rett og slett ikke passer sammen.

Du trenger ikke å skrive hele livshistorien din for å by litt på deg selv. Tenk at du skal lage en teaser. Vær personen som du hadde hatt lyst til å date selv.

Endret av BuffyAnneSummers
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Når det gjelder dating så er faktisk positivitet og selvsikkerhet mye mer tiltrekkende enn en pessimist. Bare pass påat det ikke går over til å være eplekjekk, kan fort skje! Da passer det bra med en spøk på sin egen bekostning så man signaliserer at man ikke tar ting så tungt sånn egentlig.

Er maaaaange jeg har pratet med. Kun noen enkelte få jeg velger å faktisk møte. Veldig ofte så syns jeg bare kjemien ikke er der eller at vi rett og slett ikke passer sammen.

Du trenger ikke å skrive hele livshistorien din for å by litt på deg selv. Tenk at du skal lage en teaser. Vær personen som du hadde hatt lyst til å date selv.

Er svært sjelden jeg har kommet til det punktet i en samtale at jeg har spurt om å møte, har hendt de har gjort det, men det har ikke blitt mer enn 2 dates før de har kommet med unnskyldninger eller vært opptatt når jeg har sendt melding om de vil møtes igjen, men det kan man ikke tenke på. Menn må innse at kvinner sjeldent vil si rett ut at de ikke vil treffes. Om de ikke vil treffes er de mest sannsynlig ikke noe å satse på uansett.

Spøking gjør jeg ofte, men ofte grove vitser jeg ikke bør dra med noen som ikke er nære kompiser eller skjønner humoren min. 

Jeg liker ikke begrepet "by på seg selv", det er et tomt uttrykk som sier lite.

Lenke til kommentar

Tenk på det som at du er egentlig en veldig lang roman. Men du må kondensere alt det ned til noen setninger som skal stå bak på boken for å friste leseren til å ville lese mer. Det er det jeg mener når jeg sier by på deg, vis hvem du er. 

Grove vitser er greie å dra med en gang syns jeg, hadde ikke vært interessert i noen som var lett å fornærme uansett. Tar ikke meg selv så høytidelig konstant så hadde irritert meg grønn på det i lengden, så er det ikke like greit å vite det med en gang? Før man får følelser og sånne dumme ting som gjør deg blind og dum. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...