AnonymDiskusjon Skrevet 12. februar 2019 Del Skrevet 12. februar 2019 Har prøvd både match og sukker. Sukker: Jeg søker damer fra 18-35, jeg krysset også av på at de må være pålogget. Null treff. For moro skyld satt jeg alderen fra 18-99, og søkte i gjennom hele fylket jeg bor i. Kun to stykker var pålogget. Match: Igjen for moro skyld søkte jeg i gjennom alle aldere og en radius på 20 km. Kun 1 som var pålogget. Økte radiusen til 40 km uten at det hjalp. Vurderte å kjøpe abonnement, men jeg ser ikke vitsen med det når det er så få som er pålogget. Tyder jo på at folk ikke bruker disse datingstjenestene lenger. Så er nettdating blitt ut, eller er det andre datingstjenester som har blitt populære? Bortsett fra Tinder og Badoo. Anonymous poster hash: 81b77...32b Lenke til kommentar
Styrmann Smisk Skrevet 12. februar 2019 Del Skrevet 12. februar 2019 Hva om du søker etter de som er avlogget i tillegg? 3 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 12. februar 2019 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2019 Hva om du søker etter de som er avlogget i tillegg? På de fleste står det at de ikke har vært aktiv på lenge. Anonymous poster hash: 81b77...32b Lenke til kommentar
Styrmann Smisk Skrevet 12. februar 2019 Del Skrevet 12. februar 2019 Det skal sies at du finner datingtjenester som er litt mer befolket enn sukker og match. Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet 12. februar 2019 Del Skrevet 12. februar 2019 Ja det er ut, man sveiper nå.. 1 Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 12. februar 2019 Del Skrevet 12. februar 2019 Hvorfor ikke Tinder? Du kan absolutt finne noe seriøst der, er ikke bare for å få pult fra seg, spørs bare hva slags agn du bruker. 2 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 13. februar 2019 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2019 Hvorfor ikke Tinder? Du kan absolutt finne noe seriøst der, er ikke bare for å få pult fra seg, spørs bare hva slags agn du bruker. Jeg er på Tinder men får opp få treff for tiden. Tror jeg har swipet omtrent alle som bruker det i nærområdet. Anonymous poster hash: 81b77...32b Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 13. februar 2019 Del Skrevet 13. februar 2019 (endret) Hva med å øke omkretsen på søket ditt? Da får du mange flere matches. Litt avstand, ja, men hva gjør man ikke hvis det klaffer for bra? Endret 13. februar 2019 av BuffyAnneSummers Lenke til kommentar
DukeRichelieu Skrevet 13. februar 2019 Del Skrevet 13. februar 2019 Innbiller meg at etter Tinder kom så er det et fåtall som er villige til å betale og faktisk skrive annonser på nett med tradisjonell nettdating? Du har jo egentlig svart på spørsmålet ditt selv. 1 Lenke til kommentar
Corp Por Skrevet 13. februar 2019 Del Skrevet 13. februar 2019 Nå er det iallefall fem år siden jeg var på sjekkern så mulig utviklingen har stormet fra meg, men da var det iallefall veldig avhengig av hvor du befinner deg for hvilke tjenester som var populære i ditt distrikt. For meg var det møteplassen som hadde mest kvinner i mitt nærmiljø. Samtidig er det vel de færreste som er pålogget hele tiden. Det er ikke ment til å være en chatteside. Og betaler du for den beste tilgangen så får mottakeren mail når du sender melding og hun kan gratis svare deg uten å trenge å logge inn. Kjæresten min var ikke aktiv der, men hun hadde en rå profil med treffende interesser så jeg sendte en melding allikevel og noen år senere sitter vi her med unger og hele pakka. Før det så var jeg på date nesten hver dag med forskjellige så hvis det har dødd ut så har det skjedd raskt. 1 Lenke til kommentar
coffeee Skrevet 16. februar 2019 Del Skrevet 16. februar 2019 Er du ikke blant topp 20% genetisk hva angår høyde og utseende trenger du ikke kaste bort tida på nettdating. 1 Lenke til kommentar
Corp Por Skrevet 16. februar 2019 Del Skrevet 16. februar 2019 Er du ikke blant topp 20% genetisk hva angår høyde og utseende trenger du ikke kaste bort tida på nettdating. Avhengig av hvor man befinner seg. Bor man på Notodden omgitt av troll og takras kan man med fordel finne flere beauties utenfor ens naturlige geografiske revir 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 16. februar 2019 Del Skrevet 16. februar 2019 (endret) Jeg er på Tinder men får opp få treff for tiden. Tror jeg har swipet omtrent alle som bruker det i nærområdet. Anonymous poster hash: 81b77...32b Om du sviper høyre på hver person så kommer du ikke til å få match med noen. Det er en skjult ratio bak det hele, og dersom du holder deg over en vis ratio så blir du så og si usynlig.. Derfor det er lurt å slette profilen og begynne på ny en gang i blant. Men, jeg skal ikke komme med råd på hvordan å finne seg en dame, har aldri hatt det, og kommer sikkert aldri til å få det heller. Om du isolerer deg nok så går det bare ikke. Og til å svare på spørsmålet i tittelen: nei, det er overhode ikke blitt ut. Det er vel mer av det enn det noen gang har vært takket være akkurat Tinder. Endret 16. februar 2019 av Slettet-x7D6du0Hjb Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 16. februar 2019 Del Skrevet 16. februar 2019 Det var mye bedre nettdating for 20 år siden. Det var gratis og man kunne lage avanserte søk som virkelig gikk i dybden. I dag er det dyrt og dårlig. I tillegg var det chat og spill integrert i tjenesten slik at man kunne bli kjent over et parti sjakk eller runde othello. Mye bedre på byens danseklubber. Da er flørten igang i løpet av et minutt. Lenke til kommentar
MetalAndy92 Skrevet 19. februar 2019 Del Skrevet 19. februar 2019 Hva med å øke omkretsen på søket ditt? Da får du mange flere matches. Litt avstand, ja, men hva gjør man ikke hvis det klaffer for bra? Tinder er svært overflatisk og alt for mange useriøse brukere som bare ønsker en egoboost. Det er vanskelig å finne noe seriøst der. Mulig er det, men vanskelig. Menn får ikke like mange matcher som kvinner, ofte får man matcher som er langt unna og avstandsforhold er lite gunstig og er vanskelig å opprettholde i lengden. Det er bedre med datingsider man kan skrive direkte til folk. Tinder kan man kun skrive hvis man får en match og det er veldig mye fake og useriøse folk på tinder, eler veldig mange som bare er ute etter en ting. Det dumme med ekte datingsider er at de koster så mye å bruke og det er ofte få profiler og få gode norske datingsider. Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 19. februar 2019 Del Skrevet 19. februar 2019 (endret) Kjenner både kvinner og menn som har mye hell med tinder. Hatt god erfaringer med tinder selv. Ja jeg må kanskje vasse gjennom 200 karer for å finne en som jeg ønsker å snakke med i over lengre tid men dette er hva dating går ut på. Man skal gå gjennom mye som ikke passer så du kan finne en som faktisk gjør det. Det er ikke tjenesten det er noe galt med.. Endret 19. februar 2019 av BuffyAnneSummers 2 Lenke til kommentar
Gjest Veldig ærlig mann Skrevet 28. februar 2019 Del Skrevet 28. februar 2019 (endret) Har prøvd både match og sukker. Sukker: Jeg søker damer fra 18-35, jeg krysset også av på at de må være pålogget. Null treff. For moro skyld satt jeg alderen fra 18-99, og søkte i gjennom hele fylket jeg bor i. Kun to stykker var pålogget. Match: Igjen for moro skyld søkte jeg i gjennom alle aldere og en radius på 20 km. Kun 1 som var pålogget. Økte radiusen til 40 km uten at det hjalp. Vurderte å kjøpe abonnement, men jeg ser ikke vitsen med det når det er så få som er pålogget. Tyder jo på at folk ikke bruker disse datingstjenestene lenger. Så er nettdating blitt ut, eller er det andre datingstjenester som har blitt populære? Bortsett fra Tinder og Badoo. Anonymous poster hash: 81b77...32b Den rette dukker opp når du slutter å lete og minst venter at det skal skje. Dette betyr allikevel at du er nødt til å være i nok bevegelse. Du er helt avhengig av å fylle opp dagene dine med nok aktiviteter og sosial omgang. Det at det er enklest å finne den store kjærligheten på internett er kun en sterk oppfattelse og innbilning mange mennesker har. De flest har funnet sin store kjærlighet utenfor internett. Nettdating har kun vært populært siden 2007 ca. Folk fant hverandre før 2007 for å si det på den måten. Endret 28. februar 2019 av Veldig ærlig mann 1 Lenke til kommentar
MetalAndy92 Skrevet 11. mars 2019 Del Skrevet 11. mars 2019 Kjenner både kvinner og menn som har mye hell med tinder. Hatt god erfaringer med tinder selv. Ja jeg må kanskje vasse gjennom 200 karer for å finne en som jeg ønsker å snakke med i over lengre tid men dette er hva dating går ut på. Man skal gå gjennom mye som ikke passer så du kan finne en som faktisk gjør det. Det er ikke tjenesten det er noe galt med.. Jeg foretrekker kvalitet ovenfor kvantitet og kvalitet er det begrenset av med tinder. Får enten bare match med damer som er dobbelt av min størrelse eller bor milevis unna. Det gidder jeg ikke. 45 min eller maks 1 time med bil er nok maksimum avstand for min del når det kommer til sånne ting. Er ikke interresert i one night stand. Det er mye galt med Tinder. Jeg er helt klart ikke noe flink til å skrive startmeldinger, de fleste gidder jo ikke å svare. Jeg vet at jenter får mye av det samme. Bare "Hei, hvordan går det" eller en teit sjekkereplikk. Men jeg synes det er urimelig av jenter å forvente at en de ikke har møtt skal bruke lang tid på å formulere en kommentar det er 50/50 sjanse for at de svarer på. Det blir bortkastet og i lengden ødeleggende for selvtilliten. 1 Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 11. mars 2019 Del Skrevet 11. mars 2019 Jeg foretrekker kvalitet ovenfor kvantitet og kvalitet er det begrenset av med tinder. Får enten bare match med damer som er dobbelt av min størrelse eller bor milevis unna. Det gidder jeg ikke. 45 min eller maks 1 time med bil er nok maksimum avstand for min del når det kommer til sånne ting. Er ikke interresert i one night stand. Det er mye galt med Tinder. Jeg er helt klart ikke noe flink til å skrive startmeldinger, de fleste gidder jo ikke å svare. Jeg vet at jenter får mye av det samme. Bare "Hei, hvordan går det" eller en teit sjekkereplikk. Men jeg synes det er urimelig av jenter å forvente at en de ikke har møtt skal bruke lang tid på å formulere en kommentar det er 50/50 sjanse for at de svarer på. Det blir bortkastet og i lengden ødeleggende for selvtilliten. Når jeg sier at jeg og andre har hatt hell med tinder mener jeg mer enn one night stands. Idk what to tell you dude, du må by på deg selv og gjøre deg interessant. De som har fanget min interesse har gjort det fordi de har giddet å prate og bli kjent med meg, og vil ikke bare ha flere bilder eller snapchatten min med en gang. Ikke heng selvtilliten din på andre sine skuldre, da vil du alltid bli skuffet. Det å bli avvist er en del av livet. Get over it. 1 Lenke til kommentar
MetalAndy92 Skrevet 11. mars 2019 Del Skrevet 11. mars 2019 Når jeg sier at jeg og andre har hatt hell med tinder mener jeg mer enn one night stands. Idk what to tell you dude, du må by på deg selv og gjøre deg interessant. De som har fanget min interesse har gjort det fordi de har giddet å prate og bli kjent med meg, og vil ikke bare ha flere bilder eller snapchatten min med en gang. Ikke heng selvtilliten din på andre sine skuldre, da vil du alltid bli skuffet. Det å bli avvist er en del av livet. Get over it. Å by på meg selv er vanskelig på 500 tegn eller små tindermeldinger. Å by på seg selv for folk du kun har sett 2-3 bilder av er for mye stress for alt for liten gevinst. Har møtt flere på tinder som jeg har møtt og gått ut med, men ikke endt i noe mer enn det. Jeg har ikke all verdens selvtillit, men prøver å være positiv og å eliminere all skam i kroppen. Har tendens til å tenke litt melankolsk og pessimistisk, men kan også positiv og spøkefull. Jeg tror at om man er for negativ vil man begrense seg selv og man kommer ikke noen steder i livet, men er man for positiv kan det potensielt få negative følger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå