AfterGlow Skrevet 12. februar 2019 Del Skrevet 12. februar 2019 <br data-mce-bogus="1">Apple saksøkes for å ha gjort tofaktor-autentiseringen sin for tidkrevende Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Pqy3rC Skrevet 12. februar 2019 Del Skrevet 12. februar 2019 (endret) Jeg kan forstå frustrasjonen dersom en ikke har annet valg enn å benytte to-trinns autorisering. Dog, store økonomiske tap skal vel godt gjøres å få til. Dessuten er det vel andre tlf/dingse leverandører som tilbyr mindre sikker innlogging for de som ønsker denslags. Det hele lukter av at der hvor det finnes penger å hente vil noen forsøke å hente dem. Endret 12. februar 2019 av Slettet-Pqy3rC Lenke til kommentar
jyggo Skrevet 12. februar 2019 Del Skrevet 12. februar 2019 Dette er det mest tilbakestående søksmålet jeg noengang har hørt om Lenke til kommentar
Gjest Slettet-qfohT7 Skrevet 12. februar 2019 Del Skrevet 12. februar 2019 Økonomisk tap ja.. de tok med hvor mye tid som ble sløst vekk etter at de klarte å logge inn og da eller? Hjelpes.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 13. februar 2019 Del Skrevet 13. februar 2019 Hva for noe.. Gir over hode ikke noe mening.. Ser for meg at dommerne kommer til å ligge denne saken til sides, gir jo ikke mening. Hvordan kan man tape penger på å ha en slik sikkerhetsløsning? Det gjør jo kontoene sikrere. Lenke til kommentar
HK76 Skrevet 13. februar 2019 Del Skrevet 13. februar 2019 Det som faktisk ER litt irriterende er at det er umulig å skru AV tofaktor-autentisering på en iCloud konto når det først er skrudd på. Når man ikke lenger har iPhone men har en Mac, blir det flere trinn ekstra for å få koden på SMS isteden. Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 13. februar 2019 Del Skrevet 13. februar 2019 Høres ut som noe som er tenkt ut av en typisk sjef. Den samme sjefen som irriterer seg over at hans ansatte tar 2 minutter for lange pauser hver dag. Med 100 ansatte blir det 200 minutter om dagen. På et arbeidsår blir det kanskje 40.000 minutter eller 666,7 timer. Med en timeslønn på 350,- så blir det et tap på 233.333,- i året. Nesten en kvart million. Lenke til kommentar
Emigranten Skrevet 13. februar 2019 Del Skrevet 13. februar 2019 Det som faktisk ER litt irriterende er at det er umulig å skru AV tofaktor-autentisering på en iCloud konto når det først er skrudd på. Når man ikke lenger har iPhone men har en Mac, blir det flere trinn ekstra for å få koden på SMS isteden. Jeg får opp kodene på min mac. Så lenge du er logget inn med den samme icloud kontoen så får du koden opp på macen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå