Gå til innhold

Apple saksøkes for å ha gjort tofaktor-autentiseringen sin for tidkrevende

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-Pqy3rC

Jeg kan forstå frustrasjonen dersom en ikke har annet valg enn å benytte to-trinns autorisering. Dog, store økonomiske tap skal vel godt gjøres å få til. Dessuten er det vel andre tlf/dingse leverandører som tilbyr mindre sikker innlogging for de som ønsker denslags.

Det hele lukter av at der hvor det finnes penger å hente vil noen forsøke å hente dem.

Endret av Slettet-Pqy3rC
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Hva for noe.. Gir over hode ikke noe mening.. Ser for meg at dommerne kommer til å ligge denne saken til sides, gir jo ikke mening. Hvordan kan man tape penger på å ha en slik sikkerhetsløsning? 

Det gjør jo kontoene sikrere. 

Lenke til kommentar

Det som faktisk ER litt irriterende er at det er umulig å skru AV tofaktor-autentisering på en iCloud konto når det først er skrudd på.

Når man ikke lenger har iPhone men har en Mac, blir det flere trinn ekstra for å få koden på SMS isteden.

Lenke til kommentar

Høres ut som noe som er tenkt ut av en typisk sjef. Den samme sjefen som irriterer seg over at hans ansatte tar 2 minutter for lange pauser hver dag. Med 100 ansatte blir det 200 minutter om dagen. På et arbeidsår blir det kanskje 40.000 minutter eller 666,7 timer. Med en timeslønn på 350,- så blir det et tap på 233.333,- i året. Nesten en kvart million. :p

Lenke til kommentar

Det som faktisk ER litt irriterende er at det er umulig å skru AV tofaktor-autentisering på en iCloud konto når det først er skrudd på.

Når man ikke lenger har iPhone men har en Mac, blir det flere trinn ekstra for å få koden på SMS isteden.

Jeg får opp kodene på min mac. Så lenge du er logget inn med den samme icloud kontoen så får du koden opp på macen

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...