fjarle Skrevet 12. februar 2019 Del Skrevet 12. februar 2019 Apex Legends kan ta opp kampen med Fortnite og PUBG.Fikk 25 millioner spillere i lanseringsuka - på vei til mobilskjermer Lenke til kommentar
U1ven Skrevet 12. februar 2019 Del Skrevet 12. februar 2019 (endret) Apex er det beste BR-spillet som er ute nå. Endret 12. februar 2019 av U1ven 3 Lenke til kommentar
Eldrach Skrevet 12. februar 2019 Del Skrevet 12. februar 2019 Trist at det kun er slike spill som drar inn de fleste pengene akkurat nå, motivasjonen til å lage andre typer spill blir veldig lav for de største utviklerne når de kan dra på et kjempe enkelt konsept og tjene gress med penger på ting som er /copy. PUBG var innovasjon, Fortnite og Apex er evolusjon - gleder meg til balansen blir gjennopprettet. Syntes sjangeren er kul, men er langt fra en favoritt. 1 Lenke til kommentar
Kim AD Skrevet 12. februar 2019 Del Skrevet 12. februar 2019 Apex er det beste BR-spillet som er ute nå. Br? Hva betyr det? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-aabLQt Skrevet 12. februar 2019 Del Skrevet 12. februar 2019 Br? Hva betyr det? battle royale Lenke til kommentar
Vgst Skrevet 12. februar 2019 Del Skrevet 12. februar 2019 Apex er det beste BR-spillet som er ute nå. Uenig. om dagen er Ring of Elysium det beste etter min mening. Lenke til kommentar
Prisern Skrevet 13. februar 2019 Del Skrevet 13. februar 2019 (endret) Apex er det beste BR-spillet som er ute nå. Uenig. om dagen er Ring of Elysium det beste etter min mening. Endret 13. februar 2019 av Prisern Lenke til kommentar
TheMoonMan Skrevet 13. februar 2019 Del Skrevet 13. februar 2019 Drit i mobil og kjør på med nye maps og cross play mellom konsoller. Føler det er viktigere. Lenke til kommentar
Marcus F Skrevet 13. februar 2019 Del Skrevet 13. februar 2019 Hva med om alle br skaperne lager et felles spill til sammen? (Respawn Entertainment, Unreal engine osv.) Lenke til kommentar
Crayonz Skrevet 15. februar 2019 Del Skrevet 15. februar 2019 Drit i mobil og kjør på med nye maps og cross play mellom konsoller. Føler det er viktigere. Det er forskjellige folk som jobber med moblversjonen og med hovedspillet i seg selv (den ene utelukker ikke den andre). Det at de lager mobilverson vil bare gi mer penger i kassa for dem, som er positivt for utviklingen av spillet på alle plattformer. Lenke til kommentar
Merko Skrevet 18. februar 2019 Del Skrevet 18. februar 2019 Apex er det beste BR-spillet som er ute nå. Uenig. om dagen er Ring of Elysium det beste etter min mening. Ikke sammenlignbart. Apex er bedre på nesten alle punkter. Imo. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg