20knop Skrevet 12. februar 2019 Del Skrevet 12. februar 2019 (endret) Usikker hvor jeg skal poste så prøver meg frem her Tenkte å kjøpe en vare på ebay til rundt 38 usd, og 41usd med frakt. Vil jeg da måtte betale toll? Det er jo snakk om 5-10kr mer enn 350kr med dagens dollar kurs Noen som har erfaring med dette fra ebay? Endret 12. februar 2019 av 20knop Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 12. februar 2019 Del Skrevet 12. februar 2019 I praksis så må du det. Mange selgere underslår tollbeløpet, men det er ingen garanti for at de gjør dette. 3 Lenke til kommentar
LMH1 Skrevet 13. februar 2019 Del Skrevet 13. februar 2019 Husk det er en vis sansynlighet pakken blir borte i posten hvis det ikke er tracking number. Så be om det på dyrere ting, det er også risko du må klage til ebay eller paypal er ikke alle selgerne som tar ansvar hvis pakken blir borte.Men selger har jo ansvar uansett. Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 13. februar 2019 Del Skrevet 13. februar 2019 Hvis du betaler med Paypal har du som regel "money back guarantee". Da får du pengene igjen tvert hvis selger ikke har sporingsnummer og ikke vil samarbeide. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå