Espen Jansen Skrevet 12. februar 2019 Del Skrevet 12. februar 2019 Kingdom Hearts III har ingen rett til å være så bra som det det er.ANMELDELSE: Kingdom Hearts III Lenke til kommentar
Kjøleskap Skrevet 12. februar 2019 Del Skrevet 12. februar 2019 Synes det var gøy å spille og det ser jo veldig bra ut, men det er mye som skuffer. Ingen Final Fantasy-karakterer, få verdener, få bosser, ingen kamparena, usedvanlig lange loadetider, skuffende lydspor osv. Dessuten gir historien ingen mening lenger. Maks 7/10 herfra. 1 Lenke til kommentar
Gringorilla Skrevet 12. februar 2019 Del Skrevet 12. februar 2019 Føler denne anmeldelsen påpeker de fleste problemene med spillet (og litt spillserien også), bedre enn hva som er nevnt i Gamers anmeldelse: Lenke til kommentar
StrawhatGintaman Skrevet 12. februar 2019 Del Skrevet 12. februar 2019 skuffende lydspor osv. Ehm .... hæææ??? 1 Lenke til kommentar
Exlerator Skrevet 12. februar 2019 Del Skrevet 12. februar 2019 Synes det var gøy å spille og det ser jo veldig bra ut, men det er mye som skuffer. Ingen Final Fantasy-karakterer, få verdener, få bosser, ingen kamparena, usedvanlig lange loadetider, skuffende lydspor osv. Dessuten gir historien ingen mening lenger. Maks 7/10 herfra. Kamp arenaer låses opp når du har komt inn i så å si slutten av spillet. Men kan ikke si at jeg er enig med deg på resten. 1 Lenke til kommentar
barezell Skrevet 12. februar 2019 Del Skrevet 12. februar 2019 Reagerte på mangel av skikkelig colosseum og hvor var FF karakterene?! Musikken var helt nydelig. Flere av verdenene var skikkelig gode. Stemningen og sjarmen fra de forskjellige disney filmene og fra tidligere KH spill var spot on. Likte veldig godt at det aller meste ble nøstet opp i og relativt godt fortalt. Slutt sekvensen var også meget god Det absolutt svakeste punktet imo var at det var ferdig for fort Altså kjørte gjennom verdene, utforsket "alt" jeg fant. Kosa meg i gummiship og prøvde meg på det meste jeg fant av bosser der. Så plutselig var det story, story, story, battle, battle, battle og ferdig. Jeg var jo ikke i nærheten av å oppgradere alle keyblades, masse mer greier jeg hadde å spille for. Jeg forventet at jeg på et punkt ville "åpne" opp alt og at spillet ville dra deg tilbake til noen eller alle verdene enda en gang med div små quester og moro, men det skjedde ikke. plutselig var spillet bare ferdig og jeg følte jeg fortsatt hadde mye mer å gi Lenke til kommentar
Fleskelars0 Skrevet 12. februar 2019 Del Skrevet 12. februar 2019 Kanske gøy for folk på 12-16 år som liker timesvis med cutscenes der Donald prater. Dette er ikke noe for voksne folk hvertfall. 3 Lenke til kommentar
Stormwolf Skrevet 12. februar 2019 Del Skrevet 12. februar 2019 (endret) Slutt sekvensen var jo ræva.Spoiler:!! Ting gikk bra likevel! Her får vi happy ending! Ånei.. Siste sekundene av epiloguen gjorde det til en trist slutt i stedet. Maksimum Trolling. Endret 13. februar 2019 av Hårek Spoiler i spoiler Lenke til kommentar
The Avatar Skrevet 12. februar 2019 Del Skrevet 12. februar 2019 Det som har vært gjennomgående i andre anmeldelser er at spelet får kritikk for å bruke mykje cut scenes som er blåkopi utifrå filmane. I staden for å få sjå ei filmscene som du har sett før, så hadde det vært langt meir spennande å få sjå same scena frå ein anna vinkel, og på den måten kunne sjå nye detaljar som ikkje kom fram i filmane. På det området var det mange tapte muligheiter som kunne gjort spelet meir unikt, og ikkje kun til ein kavalkade av filmklipp. Lenke til kommentar
BakaBerg Skrevet 12. februar 2019 Del Skrevet 12. februar 2019 Historien er noe av det aller dårligste jeg har sett i et spill som er bra. Begynt å skippe nå. Men skal tvinge meg gjennom. Lenke til kommentar
Fleskelars0 Skrevet 12. februar 2019 Del Skrevet 12. februar 2019 Han som har anmeldt dette spillet må ha vært 13 år? Lenke til kommentar
Fleskelars0 Skrevet 12. februar 2019 Del Skrevet 12. februar 2019 Dette spillet må være slitsomt for de som ikke liker cutscenes Lenke til kommentar
barezell Skrevet 12. februar 2019 Del Skrevet 12. februar 2019 Er som han skriver, han har vokst opp med det. Spillet får nok en helt annen sjarm da. Jeg synes det var ekstremt deilig å spille et relativt lineært spill med god story etter alt for mye open world med ræva story i det siste. 1 Lenke til kommentar
StrawhatGintaman Skrevet 12. februar 2019 Del Skrevet 12. februar 2019 Kanske gøy for folk på 12-16 år som liker timesvis med cutscenes der Donald prater. Dette er ikke noe for voksne folk hvertfall. Jaggu godt at du setter standarden for hvilke spill som passer for diverse aldersgrupper... 1 Lenke til kommentar
Måkebytteren Skrevet 13. februar 2019 Del Skrevet 13. februar 2019 Han som har anmeldt dette spillet må ha vært 13 år? På andre kjenner man seg selv... Lenke til kommentar
EngelHauken Skrevet 13. februar 2019 Del Skrevet 13. februar 2019 Kanske gøy for folk på 12-16 år som liker timesvis med cutscenes der Donald prater. Dette er ikke noe for voksne folk hvertfall. https://www.youtube.com/watch?v=4BZMEdAIRY0&feature=youtu.be Morsomt du sier det siden over 80% av de som ser på videoer fra dette spillet er over 18... 3 Lenke til kommentar
Puffah Skrevet 13. februar 2019 Del Skrevet 13. februar 2019 Har alltid sagt jeg må spille gjennom denne serien. KH 1 var en så elendig opplevelse at jeg måtte gi opp, men jeg vurderer å se storyen på youtube og starte på 2'ern. Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 13. februar 2019 Del Skrevet 13. februar 2019 Kanske gøy for folk på 12-16 år som liker timesvis med cutscenes der Donald prater. Dette er ikke noe for voksne folk hvertfall. Jeg er da så vitterlig 28 år å har det utrolig gøy med Kingdom Hearts 3 . Viktig å ikke ta seg selv så fryktelig høytidlig heletiden. 2 Lenke til kommentar
Fleskelars0 Skrevet 13. februar 2019 Del Skrevet 13. februar 2019 Kanske gøy for folk på 12-16 år som liker timesvis med cutscenes der Donald prater. Dette er ikke noe for voksne folk hvertfall. Jaggu godt at du setter standarden for hvilke spill som passer for diverse aldersgrupper... Kos deg med rælestemmen til Donald TIpper du føler deg voksen når du spiller Lenke til kommentar
StrawhatGintaman Skrevet 13. februar 2019 Del Skrevet 13. februar 2019 Kos deg med rælestemmen til Donald TIpper du føler deg voksen når du spiller Hvis det er kravet ditt for å ha glede av et videospill, så må jeg få kondolere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå