ex-jordbærplukker Skrevet 12. februar 2019 Del Skrevet 12. februar 2019 noen som kan anbefale bra filmer som handler om ja jeg vet ikke hvordan man beskriver dette men jeg elskerfilmer som handler on trone, arv osv men så ombestmmer kongen å gi tronen til andre fordi han liker andre personen bedre enn sin egen sønn som feks gladiator hvis dere forstår hva jeg mener Lenke til kommentar
Styrmann Smisk Skrevet 12. februar 2019 Del Skrevet 12. februar 2019 Game of Thrones 1 Lenke til kommentar
comadore Skrevet 4. mars 2019 Del Skrevet 4. mars 2019 Ikke helt det du spør etter, men elsker selv gladiatoren. Du har også: Braveheart Robin Hood Spartacus(serie) Troja Game of Thrones(serie) Lenke til kommentar
Gjest Slettet+921324 Skrevet 8. mars 2019 Del Skrevet 8. mars 2019 Braveheart er en flott film, men styr unna youtube-kommentariatet og det de sier om filmen. Musikken i Braveheart er aldeles utsøkt, og Mel Gibson er frisk og fager i filmen. Lenke til kommentar
ClarkGable Skrevet 13. mars 2019 Del Skrevet 13. mars 2019 The Man in The Iron Mask. Med Leonardo. https://www.imdb.com/title/tt0120744/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå